Friday, June 25, 2010

Õlletest nr.237 HANSA EXPORT


Kuupäev: 25.06.10
Õlu: Hansa export                                                   
Tootja: Saksamaa
Kangus: 5,0%
kogus: 0,5
Punkte: 3,75


Ahti: Minuarust see õllepurgi või pudeli lahtitegemise hääl käib jalgpalli juurde, tugitoolispordi juurde. Jah meil on diivanisport, mitte tugitoolisport. Jah Hansa export on. 5 kraadi. Ma arvan, et neile meeldivad need numbrid 5 ja 0, sest vaata 5,0 kraadi 50cl. 1516. See peaks Saksa õlu olema. Peal on kirjutatud Austraalia, saa sa siis aru. Aa ”Production Germany” ikka, ikka Saksa õlu. Loll komme mul alati, hakkan pigistama purki. See ongi täpselt siuke õlu, mida peaks müüma Säästumarket mu meelest. Ta ei ole siukene solk nagu see eelmine oli aga samas sa saad aru, et ta ei ole kvaliteetne õlu. Ta on siuke tavaline võimalikult odavalt võimalikult asjalik asi kokku saada onju. Et kvaliteetne ta ei ole aga samas kõige hullem ka ei ole. Aga vahepeal tekib tõesti siuke maitse, et siin kolme purjega laev on peal, et siis jääb siuke mulje, et see ongi 3 või 4 kuud mere peal olnud, loksunud nagu. Samas see odav eripära saad aru aga see ei olegi kõige hullem ju. A siukse säästureziimis õlle kohta on ta täitsa hea. Aga kvaliteetõllega Originaal’id, Tuborg’id ei anna kohe mingil määral võrrelda onju, keskpärane. Hästi väike lonks on viimaseks jäänd. Ja kui väike lonks jääb põhja pikaks ajaks, siis sellega juhtub ühtteist. Õllesõber saab aru, mis sellega juhtub, ei pea üle kordama. Ega nüüd muljet küll millegagi ei ole. 4/10

Ivo: Samas vaata kui vähe värve ühe purgi jaoks vaja läheb. Sinine, valge, kuldne ja punane. Samas ega iga säästureziimis tehtud asi ei olegi halb. Ei pea ju rämedalt raiskama mingi asja jaoks, et seda heaks teha onju. Ise just hakkasin mõtlema, et miks ma ei ole seda varem ostnud. Just säästuka ajal, ta oli hea hinnaga ka ja siis ei old seda Walter’it, mis on praegu 4.90. See on nagu superhind onju. ta on võibolla pohmakaga kui muud ei ole, siis paned seda. Aga muidu laev on vinks-vonks, vaata nagu kunagi laul oli see heeringas elas kuival maal, üles tõmmatud on koka vana särk, punast värvi. Esimese lonksuga võib öelda, et see on täiesti tavaline õlu. Et seda maitset sellises purgis täitsa noh võib nagu oodata. Et kui lähed nagu õllest elamust saama suurte ootustega, siis annaks kindlasti vähe punkte. Woaah. Niuke jalgpalliõlu ta ei ole. Ei ole midagi head ausaltöeldes tõesti. Ta on liiga tavaline õlu, mina võtaksin seda siis kui on tõesti paha olla ja isegi ma ei ütleks, et ta saunaõlu oleks. Mulle selline mittekvaliteetne mõru maitse ei meeldi. Et kui ta seal säästukas 6.90 maksis või nii, siis isegi ostaks teda, 10.- eest ei ostaks. Ma pigem ostaks 4.90 eest Walter’i, klaaspudel ikkagi ja Eesti oma toodang. Aga ei, ma pean talle ikkagi natuke vähem andma kui eelmisele õllele, sest eelmise õllega ma nagu lõpuks harjusin ära, võis enamvähem juua aga minuarust see läheb halvemaks. 3,5/10


No comments:

Post a Comment