Friday, June 18, 2010

Õlletest nr.234 OBOLON VELVET


Kuupäev: 18.06.10
Õlu: Obolon Velvet
Tootja: Ukraina
Kangus: 5,3%
kogus: 1,0
Punkte: 3,75


Ahti: Nii, 5,3, see niidab. Nagu ma juba korra mainisin, et ma söön oma mütsi ära kui see pole keeratava korgigaJ. See on tume ka. No see on pruun pudel ka tegelikult. Kerge tume õlu on peal, 5,3 kraadi. Obolon on vene õlu eksju. Ukraina. Näe vaata vaht on pruun. Kusjuures ma arvan, et me pole väga palju plastikpudeli õllesid testinud. Uhuhh, järelmaik on nagu väga, algus pole vigagi. Algus on normaalne aga siis see järelmaik käib nagu kahe lainega: esimene on normaalne aga siis kui ta see esimene õhk tuleb üles siis tuleb mingi teine. Kuidagi, ta ei ole nagu hapu aga nagu oleks ka hapu. Kvaliteetõlu pole ta kindlasti. Praegu oleks nagu hea võrrelda kui oleks klaaspudel sama asja kõrval, et mis vahe oleks klaaspudelil ja plastmasspudelil. Krt mina jooksin täna nagu segane, Ülemistes ma käisin kolme inimese vahet, Ivoga, emaga ja siis otsisin tükk aega Kaid ja neid taga veel, kõigi juures pidin korraga olema, kõik tahtsid must midagi. Ta on kuidagi teistmoodi rõve. Need Bock ja Saaremaa X olid kuidagi teistmoodi rõvedad aga see on omamoodi rõve. Nagu kunagi sõime seda Engine Oil’i, ta oli ka tume ja tummine aga ta oli hea. Kuidagi nagu oleks, ütleme nii, et saaks palju paremini teha. Selle õlle puhul on veel see vaata, plastpudelis, õlu tuleb hästi välja, saad hästi palju korraga juua aga see on viga. Ma praegu mõtlesin, et võtan palju korraga aga see on viga. Kui ma joon ühe pudeli otsast lõpuni ära, siis ma hakkan laulma sama kiledalt nagu Mika. 3,5/10

Ivo: Kunagi oli see bänd vaata, Black Velvet, 17. Aga värv on küll nagu tökat. Vaata kui palju auhindu saanud on, 6 münti. Need on kõik Ukrainast saadud. See on pigem niuke kibekas. See on kohe nagu niuke kibekas õlu. Ma nagu ei mäletagi siukest kibekat tumedat õllet teist. Oskaks hästi vene keelt. Mis asi on parhatnõje. Ljokaja tjomnaja pivo aga mis asi on parhatnõje. helistaks kaarupile, ta kindlasti teaks. 5,3, häbistab siin Rock’i kraadi. Aga noh Ukraina, seal mingil beerfestil oleks see õlu Top-10 hulgas. Ei ole väga hea kraam. Mina hakkasin praegu mõtlema, et meil on kaasas üks õlu ja üks Velvet Obolon J. Kui liitrisele õllele keerata joomise ajal neli korda korki peale ja kui gaas on ikka välja läinud, siis ei ole mitte midagi teha, põhimõtteliselt. Ma arvan kui selle 5,3% asemel oleks 4,1% sees oleks ikka vastik juua. Peakski hakkama kasutama uut roppu sõna, velvet rsk. Ei ütle türi, ütled velvet. Sellesmõttes ka, et ega riikide kontekstis ei saa kõik õlled olla ühesugused. Ei ausõna siin ei ole mittemidagi head öelda. Kui oleks Eesti sellise õlle teinud, siis see ei läheks mitte. Me oleme juba terve pudeli seda õlut ära joonud, krt vaata Ahti, päise päeva ajal on kuu väljas, filmi kuud. 4/10



No comments:

Post a Comment