Friday, June 25, 2010

Õlletest nr.235 TUBORG GREEN


Kuupäev: 25.06.10
Õlu: Tuborg Green                                                 
Tootja: Taani
Kangus: 4,6%
kogus: 0,33
Punkte: 7,75

Ahti: Nii, jalkatest siis niiöelda. Väga vale vist ei ole seda nimetada jalkaõlleks, sest Carlsberg ja Heineken on need õiged aga vist läheb samasse patta. Ma olen mõne pudeli seda ikka joonud ja tegelikult esmamuljelt on ta täitsa hea. Vähemalt siis oli kui ma seda jõin, täna on uus päev. Ja ütleme, et maitsepoolestr võib ära öelda, et ta on küll jah Carlsbergi tehase tehtud. ja kuna pikk õllejoomise periood on vahel, siis ütleme nii, et maitsemeeled ei ole kõige teravamad. Et suhteliselt nüri pliiats on praegu pakis. Muidu iseenesest see õlu on täitsa joodav. Hind ei ole ka kõige hullem, 8,90 on pudel nagu väike niukene. Kunagi nõukaajal purke hakkasin koguma, siis mul oli Tuborgi purk poolene, siis ma ise ei joond õlut, lasin teistel ära juua, siis ma olin nii väike veel. Aga täitsa hea on. Minule see õlu väga maitseb ja ma imestan, miks ma seda tihedamine ei ole ost aga võibolla sellepärast, et me pole teda testinud. 8/10

Ivo: Ühe jalkatesti me tegime aga siis ei näinud jalkat. Kunagi väiksena käisime ühe tüübiga põtrade maja juures prügikastides, teadsime kus nad elavad ja saime kusjuures siukseid purke, mida meil ei old. Vaata millega tegelesid noored inimesed kunagi, vähemalt ei süstinud. Tuborg nagu tundub väga vana tegija, 1880. Huvitav miks see green siia alla pandud on, et äkki ma ei näe, et see roheline pudel on vä. Õlu iseenesest on ju kindlasti pruunikas, ma arvan. Carlsberg’il on kohe niuke omamoodi mekk aga Tuborg’i ma liigitaksin võibolla Heineken’isse. Ma ei ole Heineken’i niipalju joond, et mul keele peal see maitse oleks. Aga siin ei ole küsimustki, rohelise pudeli õllemaitse on ka kohe. Mulle ka niuke väike pudel päris meeldib, sest vurts on kauem sees ja enne kui see välja läheb, on õlu otsas. Kui Tuborg’ile tehakse pakkidele soodukas nagu meie õlledele, siis ma usun, et ma küll ostaks. See on see väikese õlle pluss, et kui aeglaselt jood nagu mina praegu tegin, siis lõpus on viimased lonksud täitsa niuksed head. Isegi jalgpalli vaadates praegu tekib niuke õllehasart koos jalgpalliga. Nagu Carlsberg’iga. 7,5/10





No comments:

Post a Comment