Friday, June 18, 2010

Õlletest nr.233 MODELO ESPECIAL


Kuupäev: 18.06.10
Õlu: Modelo Especial                                                      
Tootja: Mehhiko
Kangus: 4,5%
kogus: 0,355
Punkte: 5,0


Ahti: Ei ole vist keeratav, ma juba tükk aega siin jaman. Alustame siis lauset sellega, trastanud paber. Sain oma selle ülikonna seljast ära, noh ülikonnaga ei saa siukseid sõnu öelda, siukseid sõnu võib öelda ikka muus riideis. Nüüd ma pean seda paberit siin kiskuma pool tundi, et noh mälukaardile see kindlasti head ei tee, võtab jälle poole ära. Modelo especial, see pole mitte special vaid especial. Aga õllest rääkides, ütleks, et siuke värvipoolest meenutab mulle kuidagi hästi nagu mesi oleks. Aga maitse on siuke, lõhn on hästi mahe. Maitse on ka hästi mahe. Ma tegin autos 2 Originaali, ma ei tea äkki see ka kuidagi mõjutab. Kusjuures vaata kui lahe mõõt on, 35,5. Ei ole 0,33, vaid on 0,355. Aga see on jah siuke, et kui ta hästi külm oleks, siis kuuma ilmaga oleks hea janu õlu aga niisama õhtul trimpamiseks on ta minujaoks natuke liiga mahe. Mitte ainult mahe vaid kuidagi nagu läila. Oleks nagu õllemaitse küll aga natuke meenutab Saku Ice’i aga ta on ikkagi läila. Saku Ice on ikka mõnus, gaas on sees ja jood aga see on kuidagi lurr. Väga hästi ma tast ei arva aga samas Kapuziner’ist on ikka parem. 4/10

Ivo: Pauk oli vägev, kahju, et peale ei jäänud. Umbes 8 meetrit lendas kork. Ongi hea, iga pauk ei peagi peale jääma. Esimene õll januga on väga hea. Maitse on siuke magusalt mõrkjas. Võibolla see minu maitse ei ole praegu väga õieti öeldud, sest kork läks mul üks 10 cm näost, ma olen siiamaani shokis. Võibolla ma ei ole väga kompetentne. See on see kui auto sõidab 135km ja kusjuures kui ma võtsin välja, siis põhi oli ülespoole. Esmamulje oli mõrkjas aga ma ütleks, et ta on pigem mahekas. See mõõt on küll täitsa absurdne 35,5. Oleks ta 35, oleks ta natuke mööda aga miks see koma viis peab olema. Algul vaatasin, et on special aga tegelikult on especial. Aga mulle niuke mahekas täitsa meeldib aga noh ma ei saa tegelikult häid punkte lihtsalt selle pudeli eest ka panna. Niipalju oli põhjas mõned minutid, viimane lonks oli kusi. 6/10


No comments:

Post a Comment