Saturday, May 22, 2010

Õlletest nr.232 KOZEL PREMIUM


Kuupäev: 22.05.10
Õlu: Kozel Premium                                                     
Tootja: Tsehhi
Kangus: 4,8%
kogus: 0,5
Punkte: 4,5


Ahti: Kui ma ei eksi, siis Kozel on meil Tsehhi õlu. Trastanud paber ja teiseks võtsin mina lonksu,ma arvan, et ma kujutan ette mis maitsega on ehtne virts. Hästi siuke hapu järelmekk on. Mõnus siuke mõrkjas on küll muidu algus nagu aga see järelmekk pole kohe mitte üldse nii hea. Selliseid lihtlabaselt hästi tavalisi õllesid on tegelikult hästi palju. Ma arvan, et nad teevad seda kõik praktiliselt ühe retsepti järgi. Kui ma võtan Eesti õlled Originaal, Rock need on kõik erinevad, teistsugused. Need Slovakkia, Tsehhi on maitselt kõik ühesugused. See nagu Simpsonites oli, 3 märki: hele õlu, tume õlu, kange õlu aga tegelikult tuli see 1 toru ja läks kolmeks. 4/10

Ivo: Tunnen juba õige lõhna kaugelt ära. Kozel Premium. dark’i ma isegi ei mäleta enam, see oli päris ammu. Aga Premium on täitsa joodav tegelikult, mina ütleks. tegelikult ma ei ütleks kui ma vaatan selle õlle poole, et ta väga jooma kutsuks. Mäletad kunagi Kosel jõime Kozel’it J. Vot see läks riimi. Aga sellesmõttes ennekuulmatu, et kits joob õlut, isegi vahtu on kannupeal. Nüüd on kaks Kozelit ära joodud, ma ei ütleks, et see Kozel oleks nüüd nii väga siuke õlu, milelst nagu väga rääkima peaks või midagi. 5/10



No comments:

Post a Comment