Saturday, May 22, 2010

Õlletest nr.229 ŽIGULI


Kuupäev: 22.05.10
Õlu: Žiguli
Tootja: Eesti
Kangus: 4,6%
kogus: 0,5
Punkte: 6,75


Ahti: See on see kolhoosimärk siin vaata see. Või mis iganes. Alkoholi 4,6 kraadi. Tehtud Viru Õlles, ajastu märk, asjatundjate värk. Vat siis. See on see tüüpiline Viru õlle mekk on ikkagi juures nagu need Palmsed ja Toolsed needki olid. Lootsin head külma konkreetset Žiguli’d aga see ei ole üldse see Žiguli, mis vanasti oli. Siuke nagu, ma ei oska öelda, see on nagu tüüpiline Viru õlle nagu läppama läind maitse või nagu oleks seisnud veest tehtud. Ma arvan, et seal on võibolla kanalisatsiooniga probleeme seal Haljalas. Ütleme nii, et esimeses lonksus ma küll pettusin, ma ootasin nagu väga head külma kraami. Ütleme nii, et ma söön oma esimesi sõnu natukene, et päris maitsvad sõnad olid. Kuna ta on siuke hea külm ja janu praegu ei tekkind ka, siis see esimene maitse oli võõras, et kui nüüd rohkem jood, siis nagu harjub ära ja tead täitsa asjalik. Ei ole midagi öelda. Ma arvan, et see on üks parimaid Viru õllesid. Et need Toolsed ja Palmsed olid nagu omajagu kehvad eksole. Ma arvan, et Grossi Elektra’le teeb iga kell silmad ette. 6,5/10

Ivo: Lõhn on nagu niuke tõeline pilsner. Aga silt on sellesmõttes niuke lihtne vanaaja silt nagu kunagi olid. Kuule siin on juba õllemaitset. Seda ei ole 3 korda läbi lastud, ma olen selles kindel. Natuke niukest mõrkjat ja värki, mõrukas niuke. Ütleme nii, et päris lihtne. Samas niuke õlu kunagi oligi. Normaalne. Aga vaata kui huvitav on silt tehtud vaata, et nurgast vaatad, et nagu niuke ta ongi vana ja kulunud nagu omalajal oli. Ajastu märk, asjatundjate värk. Valmistatud Eesti odrast ja linnastest. 7/10


No comments:

Post a Comment