Saturday, May 22, 2010

Õlletest nr.230 PULS KERGE SIDRUN


Kuupäev: 22.05.10
Õlu: Puls Kerge Sidrun

Tootja: Eesti
Kangus: 4,2%
kogus: 0,5
Punkte: 1,5


Ahti: Sidrunilõhna on küll. Erinevalt siis maitseõllest on siin lõhn olemas. Mida rohkem ma nuusutan, seda rohkem ma tunnen, et ma ei taha seda õlut juua. See on niikui, ma ei oska öelda, kui juua sidruniga seda Liptoni teed, külmalt ja siis panna sinna juurde suhkrut hästi palju ja siis panna veel sidrunihapet ka hulka. Vot siis saab selle asja kokku. Ja siis lasta käärima ka. Et kui see eelmine õlu oli traktoristist 2 korda läbi käinud, siis see on sidrunist ma ei tea mitu korda läbi käinud. Aga nagu ma eluaeg olen öelnud, et maitsega õlled ei istu mulle kohe mitte. Laimiõlled ja ma ei tea mis õlled veel. Kunagi tahaks sihukest õlut proovida, mis oleks Coca-Cola maitsega. Tegelt meenutab see natuke seda kui sul külmetus on, siis sa jood seda sidruniga Coldrex’i. Ma ei taha küll halvasti midagi öelda aga see ei ole õlu. Tegelikult siin on üks + kindlasti, siin on hästi palju vitamiine. B-vitamiine on niikuinii õlles ja nüüd pandi C-vitamiine juurde. Põhimõtteliselt kui sa jood iga päev ära ühe Puls Kerge Sidrun’iga, siis sa ei jää enam kunagi haigeks. ma arvan, et see on maiilma üks kõige tervislikumaid õllesid. Aga mina kui õllemaitse spetsialist, mina tervislikkust ei hinda siis ma panen sellele õllele 1 punkti. 1/10

Ivo: Kuule tead mis tuleb meelde sellega vä? Sidruni zipsti. Kaisa juures jõime. Zipfer oli ka ju sidruniga. Aga see ei ole õlu, kui tal on sidruni maitse, siis ta on mingi limps. Ma arvan seda, et isegi kange õlu 7 kraadine on rohkem õlle nime väärt kui see solgitud õlu. Et mina nagu küll ei saa aru, millepärast üldse niukest asja tehakse. Siis ta võiks olla nagu mingi kokteili nime all. 2/10


No comments:

Post a Comment