Saturday, May 22, 2010

Õlletest nr.225 SCHLAPPE-SEPPEL SPECIAL



Kuupäev: 22.05.10
Õlu: Schlappe-seppel Special
Tootja: Saksamaa
Kangus: 5,6%
kogus: 0,33
Punkte: 4,25


Ahti: Väike siukene Saksa õlu. Schlappe-seppel, mida iganes. Ma ei tea kust aga Kai luges mulle siit mingi hetk kuupäeva välja, et see pidi olema mai lõpp või midagi siukest. Suht viimane aeg on seda testida ka. Mingid vanaaja mehed on peal siin. Meenutab nagu vanad Eesti aegsed taadid on kokku tulnud. Sülitas rsk. Mis see kraad on, 5,6, tummine õlu. Special. Lõhn ei kutsu küll eriti jooma. Ma loodan, et see ei ole nüüd käärima läind, et ta mul homme põhja alt ära ei löö. Noh tegelt käärinud ta peabki olema. ja mis veel kohe, siuke vanaaegne pudel küll aga hästi ebamugav on juua siit. Harjumatu serv on. Jah runden aller munde. Ma loodan, et ta põhja alt ära ei löö, ta on seisnud ikka päris pikalt seal kapi otsas. Ongi viimane päev juua, nii vanat õlut pole ammu joonud. Ma ei tea, minule meenutab ta natuke käärima läind seda morssi, mis on mingi 2 päeva soojas seisnud ja siis on käärima läind ja siis on suht samasuguse maitsega minumeelest. 3/10

Ivo: Pudel on küll ilus. Aga mis tüüp ta üldse on, ta on Special küll. Näe see on nagu plomm õllel. Ohsa rsk, paugutab. ongi 22 mai vä? Heheee, krdi täpselt. Ma arvan, et see oli aasta aega tagasi meil planeeritud, et me peame ta ära tegema:D. Tummine on küll aga samas väga niuke huvitav. Harjumatu on juua pudelist, kus ei ole üleval seda serva, seda ümarat serva kus sa paned huuled taha. Imed ennast selle pudeli külge, siin nagu ei saa seda teha. Võtad sügavamale suhu ja siis. Huvitav jah, et siin on nagu kõik saksa keeles peal, ei ole, special on inglise keeles. Aga kergelt niuke mõrk natukene ja minule täitsa meeldib. Esimese õllena väga hea juua. Ta on suht ok, ma ütleks, et täitsa tavaline Saksa õlu. Mulle pudel väga meeldib. Mugav ei ole käes hoida. Mingi päkapikk on seal üleval kaela peal, kes veeretab mingit tünni. Ma arvan, et temale need punktid peaks minema. 5,5/10





No comments:

Post a Comment