Saturday, May 22, 2010

Õlletest nr.228 A. LE COQ MAIZ


Kuupäev: 22.05.10
Õlu: A. Le Coq Maiz
Tootja: Eesti, A.Le Coq
Kangus: 4,6%
kogus: 0,33
Punkte: 5,0


Ahti: Maiz. Kusjuures mulle meeldis selle puhul see sixpack, mille sees ta müüdi, et siuke sangaga ja võtad. Siukest asja pole eriti olnud. Ma ütleksin selle asja kohta seda, et kui ta ei oleks mais, oleks lihtsalt mingi A.Le Coq’i siuke õlu onju, siis ma arvaksin, et ta oleks a’la sama mis Saku’l on Ice onju. Et esmamulje on siuke. Näed, pandimärgi peal on õpetus, kuidas tuleb lahti teha, teise pudeliga tuleb keerata. Üks peab varuks jääma. Sa pead aalti ostma ühe rohkem kui sa kavatsed ära juua. Popcorni lõhna siin küll ei ole. Selle konservi maisi lõhna ka ei ole. See on vist selle mõrkja õlle niiöelda järelmaik. Üpriski maitsetu. Siit maitsest küll midagi välja ei loe, et ta maisiõlu peaks olema. Temas on natuke seda Saku Ice’i tüüpi, vaata ta on hästi hele aga ta ei ole nii hea. ta on hästi mahe, mingit teravust ei ole kuskilt võttagi. Hästi nüri. Teeb suu nagu paksuks. parim enne 10.10.10. Nagu siin öeldud juba sai, et naistekas. Kui mina oleksin Meelis Tõrv, siis mina ütleksin see õlu on üpriski sarnane Saku on Ice’le. Ta ei ole nii hea, Ta on natuke lurrim. Aga sarnasust on tegelikult. 5/10

Ivo: Kuule Ahti, keeratavad nooled on peal. Ma ütleks, et ma tunneks natuke maisi lõhna. Kle aga tõesti ega siin ei ole midagi väga pakkuda. Samas kraade nagu on, 4,6. Suhteliselt üheülbaline. Cerveze Tradicional De Maiz. See on mingi Hispaania õlletehase soovitusel tehtud vä. Seda peaks kinos jooma, seal ka popcornid ja asjad. Seda peaks ka kinos müüdama. Noh jah, mis siin ikka nii väga, keeratav kork on muidugi hea mugav aga samas kui see maisi õlu on siis ma väga ei tikuks seda nii kiiresti avama ka, et ma leian avaja. Et see nagu ei ole mingi näitaja. Ma jooks ka Ice’i enne, sest see on ikka natukene liiga lääge, mis sest, et mul nina on kinni. Ei ütleks, et see nii väga õnnestunud toode oleks. 5/10


No comments:

Post a Comment