Saturday, May 22, 2010

Õlletest nr.227 SCHMUCKER MEISTER PILS



Kuupäev: 22.05.10
Õlu: Schmucker Meister Pils
Tootja: Saksamaa
Kangus: 4,9%
kogus: 0,5
Punkte: 6,0


Ahti: Nii Schmucker Meister Pils. 4,9%. Jälle Saksast on toodud. Saanud mingi auhinna, Goldener Prize 2009. Tumeda õlle lõhn on. Aga ma ei usu, et ta tume on. Ta on Pils ju, ta ei saa tume olla. Voh. See on üks mõnusalt mõrkjas õlu. Ma arvan, et see on üks mõrkjamaid pilsnereid, mida mina saand olen. Tavaliselt pils on ikka siuke lahjem tüüp. Maitse järgi küll ei ütleks, et ta pilsner on. Ei täitsa mõnu, mulle meeldib siuke tummisem ja mõrkjama maitsega. Ma arvan, et see on seotud tänase päevaga ja selle ümmarguse kollase asjaga seal üleval aga jube kiiresti läks soojaks. Ta muidugi sai mul täna külmakpis olla ka nii kaua kui ma jõudsin koju poole 11 aeg, siis panin külma ja nüüd kui me peale 1 ära tulime, siis võtsin välja, ta sai olla seal mingi 2,5 tundi. Aga tegelikult ma arvan, et kui ta oleks jääkülm, terve õlle, siis ta oleks päris hea. Algus oli parem, lõpupoole vajus siukseks mõrkjaks veeks ära lihtsalt. 6/10

Ivo: Nagu ma juba mainisin, siis korgi järgi vaatad, et kork on tehtud nii, et seda nägu. Korgi peal on näha õllekann, kus on pisikese kirjaga kirjutatud ka see sama Schmucker. Seda juuksekarva annab tegelikult pooleks ajada aga siin on aetud. Ma usun, et see väike asi, mis siin tehtud on, see paneb näiteks meil kui kogenud õllesõpradel natuke kulmu kergitama. Pole vaja lahti tehagi, paneme punktid ära:D. Oi krt, see on tummine ja pigem mõrkjas. Jah tõsine meistri õlu, meister pils. 1780. Kuule Sakul hakkab siis tulema varsti juubel ju, 200. Huvitav, kas seal hakatakse jagama tasuta õlut vä. See on hull tähtpäev ju, aasta aega peaks saama neli kahe hinnaga. Ta on ikka päris mõru, ma ütleks, et minu jaoks natuke mõrudam kui lihtsalt mõru aga samas ta on hea, sest see mõru maitse võtab janu hästi ära. Pudel on täitsa tavaline aga üksikasjad, mõnikord on niuksed pisiasjad, mis loeavad, mille järgi nagu hinnata. 6/10




No comments:

Post a Comment