Saturday, May 22, 2010

Õlletest nr.226 A. LE COQ PREMIUM EXTRA 2010


Kuupäev: 22.05.10
Õlu: A. Le Coq Premium Extra 2010                                                              
Tootja: Eesti, A. Le Coq
Kangus: 4,7%
kogus: 0,5
Punkte: 6,75


Ahti: Põhja all seda pole, järelikult keeratav ei ole. Saladuskatte all hakkan mainima, et ma olen seda ühekorra joonud. Alustame selle tüüpilise lausega, see trastanud paber. Peab kitkuma teda siit noh. Tehku siis nii, et see tuleb korralikult ära, et ma keeran korgi lahti ja tuleb ära, mitte ma ei pea liimi küljest seda katkuma. Pufel on suht vinge tegelikult. Üpriski lõhnavaba õlu. Ma olen tähele pand, et osad päevitajad on lahkund, vähemaks on jäänd rahvast. Aga õlle kohta. Ta on täpselt selline joodav januõlu aga ta on kuidagi nagu natuke liiga mahe minu jaoks. 5,5/10

Ivo: Maitsega on natuke vaeva nähtud, võrreldes selle teise premiumiga, natuke mahedam on, ei ole lihtsalt sildivahetus toimunud. Ma ei kujuta seda kolmekordset filtreerimist ette, kas tõesti kogu see krempel lastakse 3 korda läbi v. Kurat küll, filmi seda tükki. Uskumatu. Minule sellesmõttes täitsa meeldib, väga hea januõlu ja mõnus niuke, kraad on ka tavaline. Pole nagu A.Le Coq’I peale Cuba ja Põhiseaduse pilsneri väga tarbind aga ma ütleks, et seda täitsa jooks, mulle väga meeldib. Mulle sellesmõttes niuksed mahekamad meeldivad. Ikkagi tahaks rõhutada seda, et selle õlle reklaam on fantast reklaam, mis on nagu läbi aegade tehtud. 8/10



No comments:

Post a Comment