Saturday, February 27, 2010

Õlletest nr.224 CLASSIC EXPORT



Kuupäev: 27.02.10
Õlu: Classic Export
Tootja: Saksamaa
Kangus: 4,9%
kogus: 0,33
Punkte: 6,25


Ahti: See on kanepiõlu. www.cannabisclub.cz. Cannabisclub ei oleks ju muidu peal. Ökologisher ländbau. Saksa õlu vist. Näe siin on bio peal, see on ökoloogiline biolagunev õlu. Vähemalt ma sain endale tõestust, et ma tunnen sita õlle maitse ära. Lõhna tajumisest, sellest me üldse ei räägi, seda ei ole. See on null. Tal on siuke muu mekk. Imelik mekk jääb nagu suhu. Ma arvan, et kui me seda õlut oleks testinud siis kui ei oleks seda hommikust pohmavärki, siis oleks ta tunduvalt parem. Praegu ta nagu väga ei istu. 5,5/10

Ivo: Kle kas neid taaramärke ei saa paljundada või? Et paned mingite asjade külge ja lihtsalt lähed lükkad läbi. Mina lugesin siit ühe huvitava sõna välja. Ma ei tahaks küll väga ropp olla aga der unversächte biergenuss J. Aga olgem ausad, välimus on üsna ilus. nagu oleks sule ja tindiga kirjutatud siia. Et wasser, hops ja maltz on nagu perekonnanimed ja igaüks on oma autogrammi pand siia. Kork ei ole ka vaata päris tavaline. Ütleme nii, et vaeva on nähtud. Rohelise pudeli lõhn, selle tunneb kaugelt ära. Tead väga raske on hetkel midagi öelda, niuke tunne nagu suu oleks paks. Näe tempel on peale löödud. Kuidas sa lööd siuksele ümarale pudelile templi pealeJ. Ma nagu oleks metsast. Selle maitse tuleb rohkem esile kui Klinskojel. Ikkagi Saksa õlu jah. See on nagu, ei saaks öelda, et magus aga natuke magusam on siiski. Ei saa öelda, et ta halvem ka oleks kui Klinskoje. 7/10


No comments:

Post a Comment