Saturday, February 27, 2010

Õlletest nr.223 KLINSKOJE SVETLOJE



Kuupäev: 27.02.10
Õlu: Klinskoje Svetloje
Tootja: Venemaa
Kangus: 4,5%
kogus: 0,5
Punkte: 8,25


Ahti: Ikkagi on probleem, 4,5. Mingi 4,5 siin on, ma ei tea, kas see kraade näitab. Äkki näitab serveerimistemperatuuri. Oo, õllelõhn on, rohelise, rohelise pudeli lõhn. Loodame, et on hea. Positiivne on see, et ülesse ei tulnud. Tegelikult see teise päeva hommikul see õlletestimine ei ole päris õige asi. viin on siuke mis tuimestab selle meele nii ära, et praegu võib põhimõtteliselt sitta ka süüa kui tahad. Ei ole siukest tüüpilist vene õlle maitset selles suhtes. Hommikul külma õllena on praegu täitsa hea januõlu. Tegelikult on muidu päris joodav õlu. Praegu on siuke huvitav seis, et ei saa selle õlle puhul hästi aru, kas jääb rohkem purju või ei jää, sest pea on hommikust saati ringi käind. Loodame, et ta sees püsib. Muidugi see, et ta mõnusalt jääkülm on, see annab väga palju plusse. Hämmastav mida see inimese magu kõik vastu peab võtma. Tegelt mulle täitsa meeldib see õlu. 8,5/10

Ivo: Nii Klinskoje Svetloje. Huvitav, et comarket üllatab meid ikka veel endiselt vene õlledega, et see on siis üks nendest. Muide siin on telefon peal. Et kui sa jood selle õlle ära ja kui sulle ikkagi see, miss iin kirjas on, ei sobi, siis helistad: ”Aljoo, Dima, harasoo, ne paidjot, novõi piva”. Juba see on plusspunkt, et hommikul paned esimesena ühe külma õlle. Olgu ta siis kasvõi rohelise pudeli õlu ja olgu ta kasvõi vene oma. Oleks ma praegu mingit Hiina õlut joonud, ma oleks sama öelnud. Rohelise pudeli maitse on, see on tõsijutt. maitse kohta ei oska väga midagi eriti öelda, sest suu on paks. Ma ei tea millest, ma arvan, et viinast. Siin on graveeritud isegi Klinskoje pudelisse. Juba see on pisike pluss, et siin on keeratav kork. 8/10



No comments:

Post a Comment