Friday, February 5, 2010

Õlletest nr.218 BALTIKA LITE



Kuupäev: 05.02.10
Õlu: Baltika Lite
Tootja: Venemaa
Kangus: 4,0%
kogus: 0,5
Punkte: 3,25


Ahti: Hästi mugav on seda käes hoida. Aga noh, jällegi roheline eks. Aga jah siukse kujuga pudelit ma pole enne näind. 4,0 kraadi, kuule Cuba oli ka 4,0 ju, siin on potensiaali. tahtsin küsida mis riigi oma see on, kuul pähe. kusjuures kas sa teadsid seda, et õllel on kehtivusaeg täpselt 1 aasta, aga siin on. 25.04.09 on tehtud ja 25.04.10 on läbi. See on see vana pandi märk veel, ei ole C ega D. Noh roheline õlu, näita mis sa oled. Nüüd ma arvan, et ma tean niuke on Putini uriin. Mingi väga räige maitse on tal juures. Mul pole siiamaani ükski õlu nii kehvasti maitsend kui see, peale nisuõlle muidugi. Aga mitte nisu õlledest ma arvan on see üks kehvemaid, mida ma olen proovinud. Väga rõve maitse on. Ta on siuke väga imelik. Oleks nagu natuke mädamaitse. Ma ei saa aru. See ei ole ei viha ega mõrk, kuupäevani on niipalju aega nagu hapu oleks. Nagu hapu maitsega oleks. Ega ta kurat ikka hea ei ole. Saku Litega ei anna võrrelda kohe mitte, see oli 7-8 korda parem. 2,5/10

Ivo: Just mõtlesin seda, et kui see õlu nii halb on kui sa räägid, siis seda halba õlut peabki olema lihtne lahti teha. Kui sa pead lahti tegemise jaoks ka veel vaeva nägema, siis on küll jama. Huvitav kas need Baltika Lite ja Saku Lite korgid on ka ühesugused. Ongi. See tootja peab siis olema üks, kes neid korke teeb. Baltika omal on ikka märk peal, Sakul ei old. Lõhn on umbes siuke nagu oli vanadel kaljaautomaatide klaasidel. Konkreetne taara lõhn. Natuke nagu kergelt hapukas, samas nagu ei ole ka. Siuke maitse tuleb kindlasti siis kui sa segad palju erinevaid õllesid kokku, tuleb niuke mittemidagiütlev lake. Näiteks kui sa viid taarat ja pudelipõhjad valad näiteks ühte õlleklaasi, saad natuke kokku ja jood selle ära. Ta ei ole õlle, ta on isegi nagu kergelt niuke magus. Liiga magus selle mittemidagiütleva maitse kohta. Ma ütleks, et küllaltki halb. Kui tal suhkurt sees ei oleks, ta oleks päris hea ma usun, kui midagi veel panna juurde ja ära võtta, noh kui mängida nende komponentidega. Noh siis ta ei oleks enam Baltika Lite ka. 4/10




No comments:

Post a Comment