Friday, February 5, 2010

Õlletest nr.217 NEGRA MODELO


Kuupäev: 05.02.10                                                             
Õlu: Negra Modelo
Tootja: Mehhiko
Kangus: 5,3%
kogus: 0,33
Punkte: 6,25


Ahti: Ma ei saa ütlemata jätta, see trastanud paber. See, et ma avajaga sõrme ära lõhkusin ja avaja ära lõhkusin, sellepärast on pooled punktid kadunud, äkki oleks 10 punkti õlu olnud. Oi lõhn on küll tumeda õlle lõhn. Nina on kinni, no see on tüüpiline lause, mul on nohu. Tundub siukse suhteliselt lahja tumeda õllena tegelikult. See muidugi teeb Tsingtao'le silmad ette, minuarvates. Tal ei ole sellist tüüpilise õlle karamellilikku maitset. Ta on hästi pehme tumeda õlle kohta. Mina teda tänase parima õlle klassi ei liigitaks, et pigem olgu seal keskel. Noh ta on küll tume, et saab maitsest õrnalt aru. Liiga pehme ja liiga mahe tumeda õlle jaoks. Maitsepoolest täiesti vahepealne. 4,5/10

Ivo: Esimest korda Punase Vända ajaloos saan mina öelda esimesena - see trastanud paber. Et siis tegu on meil Negra Modeloga, ehk siis esstikeeles neegri mudel. Tegu on Mehhiko õllega. Tegu on tumeda õllega, nii oli kirjas. Toas on nii tugev küüslaugu lõhn. Lahjemat sorti mootoriõli, poolsünt. See küüslauk tekitab tõesti väga segadust lõhnaga. Hästi niuke õhuline. Hea maitse, tummine. Mõnus niuke karamell. Väga hea, väike pudel ma rohkem ei joo, muidu ta saab otsa kiiresti. Aga samas on hea juua, mahe, et kui oleks valida kange õlle vahel ja selle vahel, et peale sauna juua, moh oleneb saunast onju. Kui saun on külm ja saun on õues, siis jooks Bock'i. Ma panin tähele ühte märki, siin sildi üleval vasakul nurgas on "rasedatele keelatud", kõhuga naine ja kriips on peal. Mulle nagu tundub, et väike mats on sees, et lõpus annab alkoholi ka tunda. Lõpuks on tunda, et see lahja viin hakkab põhja valguma. Mulle täitsa meeldib, pisike pudel, krt pudel on ka ilus. Püsib hästi käes. Tumeda õlle klassis ma usun, et on siiamaani üsna tegija. Tänase päeva parim õlu. 8/10



No comments:

Post a Comment