Friday, February 26, 2010

Õlletest nr.220 PILS HELLAS


Kuupäev: 26.02.10
Õlu: Pils Hellas
Tootja: Kreeka
Kangus: 4,5%
kogus: 0,33
Punkte: 3,75



Ahti: Nii Hellas Pils, Kreeka kohe. Tegelt mulle meeldib nende Kreeka õllede puhul see purgi kuju. Väike purk aga ta on ülevalt laiem, teistsugune, mulle täitsa meeldib.
4,5 kraadi. No pilsner mis pilsner. Original product of Greece. No kui Hellus on peal, siis ei saagi muud olla. Loodame, et ta siis maitseb parimini kui põrgu. Maitseb täpselt nagu põrgu. See on jälle üks neist tüüpilistest õlledest millel on see läppand maitse juures, täpselt nagu tünni loputusvesi. Kuna ma väga halvasti öelda ei taha, siis ma ütlen niimoodi, et ei saa öelda, et see õlu mulle maitseks. Kes ridade vahelt luges, see luges välja, et ei maitse. Alguses oli see järelmaitse tugevam. Võibolla lõpupoole on see, et lahtub natuke, siis järelmaitse nagu kaob ära. Äkki nad panevad Kreekas mingit imelikku gaasi sisse, mis seda järelmaitset tekitab. Et äkki ongi see gaasimaitse, et lõpuks lahtub ära ja siis seda gaasi ei ole ja siis ei tunne õllemaitset ka. 3,5/10

Ivo: Et Kreeka. Achilleus. Siin hakkab jälle seda taara maitset meenutama. Peaks hakkama meelde tuletama, et millised jõed voolavad läbi Kreeka, millise jõe veest ta tehtud on. Kummaline on see, et selliste õllede kohta, mida nagu esineb väha tihti on jälle väga raske midagi uut öelda. Kui nüüd tagasi mõelda nende teiste õllede peale, mis sealt Kreetalt sai toodud, siis see meenutab Alfat. Ma ei usu, et Kreeka on suure õllekultuuriga maa. Kui mõelda nüüd nendele Kreeka õlledele, siis ükspäev just vaatasin, 26 kraadi oli sooja. No ma ei tea, ütleme, et Kreekas kus aastas kõige külmem on mingi 11 kraadi, siis nagu õlut tarbitakse ka kindlasti rohkem. Siin pikka juttu ei tule. Ütleme nii, et see on alla tavalise õlu, alla tavalise kõvasti, noh niuke üsna mitu pügalat. Võibolla sellepärast, et ma sellest õllest seal kohapeal midagi ei kuulnud, ongi täiesti tavaline ja keegi eriti ei joogi. 4/10



No comments:

Post a Comment