Friday, February 26, 2010

Õlletest nr.219 AMSTERDAM MARINER PREMIUM LAGER


Kuupäev: 26.02.10
Õlu: Amsterdam Mariner Premium Lager
Tootja: Holland
Kangus: 4,8%
kogus: 0,33 
Punkte: 7,25 


Ahti: Nii Amsterdam siis. 4,8 kraadi. Võiks öelda, et see on rohkem kui poole lahjem kui see eelmine Amsterdam. See oli 11,6 siis. Siuke mõrkjamapoolne kergelt. Ei tegelikult on see täitsa asjalik õlu. Siuke mõnus mõru. Mõnusalt mõru, mitte ei ole liiga. Janu on nii suur, et mul on kahe lonksuga purk tühi. Ma arvan, et see on üks siuke õlu, mis on hommikul pohmas peaga hea võtta. Niuke mõnus kibekas, ta ei aja südant pahaks. Siuke paras ports ka, esimese soojaga võtad kiiresti ära. Mulle maitseb. Mõne paha sõna võib öelda, jõle raskelt tuli lahti
. 8/10

Ivo: 0,33-sed on minumeelest on selles suhtes head, et sealt sa saad selle hea paugu kätte. See ei lahtu sul ära. Lõpus vaata tekib see halb mulje osade õlledega, et alguses on nagu mõnus oleks 8 punkti pand aga lõpp vajub ikka ära 4,5. No võrdlusmoment puudub, sellepärast et see 11,6 Maximator on selle kõrval ikka kange. Üsna huvitav. Imported from Poland. Meenutab nagu natuke kõrbend suhkurt. Ei tea mis värvi ta on, eks ta hele on vist. Iseenesest on päris mõnus õlu. See on suht koht hea õlu, hea, et ta väike on. Kui on janu ja esimene õlu ja kergelt jahe ka, siis hakkab paremini ka. Kui ma pole seda tehast ise näind, siis mina ei usu, et need 2 Amsterdami on ühes samas tehases tehtud. 6,5/10


No comments:

Post a Comment