Friday, February 26, 2010

Õlletest nr.221 OLD SPECKLED HEN


Kuupäev: 26.02.10 
Õlu: Old Speckled Hen
Tootja: Inglismaa
Kangus: 5,2%
kogus: 0,5
Punkte: 8,25 



Ahti: Alustame sellest, et Wao. Ma ei ole siukest asja veel näind. Tead mis see meenutab vä, esimese asjana vaatad peale, oleks nagu viski, viski pudel. Väike Johnny Walker. Pudeli kujunduse, sildi ja värgi kohtama paneksin kohe 10 ära. Näe rebane on peal. Meil Eestis nii suuri triipkoode küll küljepeal ei ole. Näe kellegi number on ka 5023887, helistaks sinna, küsiks järgi kes see on. Ma olen sõnatu praegu, esimest korda elus ma olen sõnatu. Ale on ikka ale onju. Aga esimese lonksu järgi ma arvan, et see on kõige parem ale mida ma joonud olen. Ta on muidugi mõnusalt külm ka. Tegelt mulle need valged pudelid ei meeldi aga sellele jube hästi sobib. Ma arvan, et need inimesed, kes ütlevad, et see õlu on vask, need ei valeteta. Sellel on täitsa normaalse õlle maitset juures. Esimese hooga ei ütleks, et ta ale on. Super. See on esimene ale õlu, mida ma naudin. Ma naudin seda joomist. Isegi Kaile meeldib, kui ma tohiks teie seinu sodida, siis ma teeksin siia suure punase risti. Aga mida ma pnen tähele, algul kui võtad väikese lonksu kaupa, on väga hea aga kui üritada kiiresti juua nagu ma praegu lõpus tahtsin teha, siis lööb suu vahtu täis ja kurgu kibedaks ja siis ta ei ole enam nii hea. 8/10

Ivo: Vaata mis siit välja pressib. Vaata tegelikult ongi, et alel ja alel on vahe sees. Ale on see veel käimisel õlu. See on nagu fine ale. Ilus vaht on. Kuule see on tõesti hea maitse. Ükspäev käisin poes, 0,33-ne Carlsberg 16.90, kõrval oli 0,5-ne 14.90, mis see pood mõtleb, ma sellest aru ei saa. Aga päris tõsiselt, see on õlu, mis pole absoluutselt ale moodi. Kõik need eelmised aled, mis me joonud oleme, aja vägisi sisse. Seda vist on läbi aetud 10 korda. Super. Vot ma ei ole ka ale fänn olnud ennem seda õlut aga vat see on tõesti kõva asi. Selle punase õllega tuleb kohe meelde A. Le Coq Special Red, mis oli ka valges pudelis punane õlu. Ütleme, et läila on vähe öeldud, ütleme läga
. Ütleme, et kui võrrelda Veltins'iga, siis on ikka nagu öö ja päev. Kui ei teaks mida jooks, siis kahtlustaks, kas ta üldse on ale. Sest maitse on lihtsalt niivõrd hea. Ale'dest on ta teistest kindlasti kõvasti üle pea. 8,5/10


No comments:

Post a Comment