Friday, February 5, 2010

Õlletest nr.215 SAKU LITE



Kuupäev: 05.02.10 
Õlu: Saku Lite
Tootja: Eesti, Saku Õlletehas
Kangus: 4,2%
kogus: 0,5
Punkte: 6,75


Ahti: Ei julge diivani peal lahti teha. See kork mulle ei meeldi kuna see jääb näpu ümber kinni. Pandi märgi kohta, ma ei tea kas sa oled kuulnud, et Eestis saab 50 senti purgi eest, viid Soome saad 2,30 Eesti raha. Soome aparaadid võtavad seda C ja D märke vastu. Põhimõtteliselt kui sul on kõvasti taarat, siis on see odavam Soome viia. Ma mäletan kui ma esimest korda seda ostsin, siis ta mulle ei meeldind. Praegu ta on siuke mõnusalt külm. Pole nüüd pikka aega õlut tarbinud, et esimene lonks on päris hea. Ei, täitsa asjalik on praegu. Kui ma esimest korda jõin, siis ta oli natuke soe ja tundus liiga imelik. Täitsa mõnus on praegu januga võtta. Viimane lonks hakkas kergelt seda varem proovitud Litet meenutama. Aga mahedal ja mahedal on vahe. Mõni mahe on siuke mittemidagi ütlev, mõni mahe on siuke mõru. See on siuke mõnusam mahe. 6,5/10

Ivo: Kunagi kui ice oli moes, siis ma ei mäleta mitu korda ma oma näppu korgiga katki tegin. Lugesin siit pealt, et sobib lihatoitudega ja kalaga ja asjadega. Ma olen vist ühe pudeli joonud ühekorra, prooviks. See tuli ju siga ammu välja. Nagu rauamaitse oleks juures. Ta vist ongi mõeldud toidu kõrvale võtmiseks. Mis tähendab Lite üldse. Kui ma seda proovisin, siis ma vist jõin ta ära tavaleti soojusega, kui õlu on külm, siis see annab igale õllele palju juurde, niiet ma arvan, et siin on tegu punkti-pooleteisega vähemalt. ta on täitsa hea maitsega, niiet mina jooks teda küll mingi toidu kõrvale. mina maitsejärgi ei ütleks, et 4,2 on. Maitsepoolest tundub ikka aroomikam õlu. Täitsa hea. 7/10




No comments:

Post a Comment