Monday, December 28, 2009

Õlletest nr.214 LEIKEIM PREMIUM



Kuupäev: 28.12.09
Õlu: Leikeim Premium
Tootja: Saksamaa
Kangus: 4,9%
kogus: 0,5
Punkte: 7,5


Ahti: Teistel sellise korgiga õlledel ma siukest hetke ei pand tähele, et see tihend võib ära tulla. Ma arvan, et Saksamaal selliste õlledega ongi, et see paber käib üles välja. 1887 see on ikka võrdlemisi uus õlu võrreldes selle eelmisega. Aga vaata see sinise ja valge triibuga, kas see võib tähendada Saksamaa mingi maakonna või provintsi vappi või midagi. 4,9 ja premium. Ja lõhn on ka kohe siuksem mõnusam ja mahedam, siuke õllemoodi lõhn kohe. Maitse on jah ikka tunduvalt mahedam. See eelmise õlle mõrkjas maik käib veel kergelt nagu üle. Kui ma kraade poleks vaadanud, siis ma isegi oskaksin öelda, et see on lahjem kui teine. Muidugi see must silt siin, mõnes mõttes ta on äge aga samas on ta siuke kuidagi hästi sünge. See suur M on siin punaselt tehtud aga see suur M võib kõike tähendada. Eelmine lonks oli palju mahedam, see lonks oli kergelt kibekam. Ma arvan, et see äkki ongi siuke kergelt kibekas premium. Umbes nii, et sellele Eesti A.Le Coq Premium'ile on seda meie Oktoberfest'i Märzen'it väike lonksuke hulka pandud ja siis on nagu siuke kergelt kibekam tulnud. Minu alguse sõnad olid selle õlle kohta kergelt negatiivsed aga tegelikult on see täitsa mõnus õlu. Kui mul oleks valida, kas ma ostan Originaali või seda, siis ma ostan Originaali ga akui mul on valida, kas ma ostan Presidendi Pilsner'it või seda, siis ma ostan seda. Ta on midagi siukse kahevahepeal. Ma ei tea, kas see on küüslaugu leibadest, teravast ketshupist aga ta on kuidagi hästi selline õhuline või vahuline, võtad ära ja suu on pärast nagu vahtu täis. 7/10

Ivo: Vaata Ahti kustkohast tuleb see rant, taarakastist. Et neid pudeleid hoitakse ka ikkagi taarakastides. Ohh, vot siin on juba õllelõhna ma ütlen. Premium muidugi meenutab A.Le Coq Premium'it aga see peaks parem olema. Hmm, küllaltki huvitava maitsega on. Ma ütleks, et isegi kergelt oleks tunda rohelise pudeli maitset kuigi pudelivärv on hoopis teine. Mulle meeldib tegelikult selle pudeli sildi värv ja see kujundus. Mulle see maitse meeldib, tee mis tahad. See on kindlasti tänase päeva parim õlle. Tal on hästi hea järelmaitse, mis on hästi pikalt. Algus võibolla ei ole nii hea. Natuke räägid juttu, õllemaitse püsib suus. Pole nii head õlut ammu joond. Õllele peab andma ikka natukene värvi nagu välimus ka. See kork on nagu väga super, mis on tegelt konkreetselt õige õllekork. Mitte ainult sildi pärast me ei saa punkte panna, mulle meeldib maitse ka. See maitse, mis on alguses, on tavaline, hiljem võtad peale ja peale ja süüvib sisse. Maitse on veel praegugi suus. Mulle meeldib. 8/10




No comments:

Post a Comment