Monday, December 28, 2009

Õlletest nr.211 HACKER-PSCHORR OKTOBERFEST MÄRZEN


Kuupäev: 28.12.09
Õlu: Hacker-Pschorr Oktoberfest Märzen
Tootja: Saksamaa
Kangus: 5,8%
kogus: 0,5
Punkte: 5,5


Ahti: Tähistame siis 26. aastaringi täitumist. Oktoberfest Märzen ja see on Oktoberfesti õlu mingi. Kohe vaatasin kraade 5,8. Et siuke kangem õlu kohe testimiseks. Krt ma pean homme hommikul arstile minema, ma ei tohi palju võtta. Ma ei oska lahti teha seda. Ahah, näe tuligi lahti. Oi üks asi mulle kohe ei meeldi. Näed see paber on siin korgini väljas ja millegipärast ma arvan, et siuksest jämedast pudelist on hästi ebamugav juua ka. ma arvan vähemalt. Aga kuna see on märzen, siis ta on kindlasti tume õlu. Peab veel võtma, muidu ei saa siukest adekvaatset vastust. Tumeda õlle kohta nagu kuidagi liiga pehme mekiga. Tume õlu on ikka kuidagi sellise kangema mekiga. Kergelt nagu oleks kergelt magus, mitte palju magus. Muidugi magusus hakkab tekkima, et tal kerge kraad hakkab tulema, ei ole enam 4 kraadine õlu. Selle teise õlle juures tähele ei pannud, et kui hakkad siitpoolt jooma, kus kork on, läheb vastu lõuga see. Näe jooma peab siitpoolt või siis küljepealt. Kui siitpoolt võtad siis kukub see ots suhu. Ta ei ole minumeelest ei tume ega hele, ta on siukene vahepealne asi minujaoks. Tumedal on siuke kergelt tummisem maitse, heledal on siuke mõnus pehme või mõrkjas maitse, ta on siuke vahepealne. Nagu oleks natuke magus aga natuke ei ole. Kui see õlu päris 5 krooni ei maksa, siis ma teda ise nagu ei ostaks. Muidugi lutt on ikka vägev eksju. 4,5/10

Ivo: Me oleme teind detsembrikuus rohkem kui terve aasta peale kokku. 5,8. Kui ta Märzen on, siis ta peabki olema nõksa kangem vist. Nii mismoodi see lahti käib. Ei ole väga palju õnnestunud lahti teha selliseid pudeleid. See kleps oleks võinud küll natuke allapoole olla, huule jagu või midagi sellist. Tõeline Saksa, siin ei ole midagi rääkidagi. Nagu ma ütlesin, ma tahan näha kunagi ühte Saksa õlut, mis on inglisekeelsete kirjadega. Kuule võibolla tõesti kisub sinna Puls Märxen'i maitse poole. Ma mäletan, et Puls Märzen oli natuke parem. Ma võin eksida. Ta on ikkagi tume onju. See on hea kodune ülesanne tegelikult uurida järgi mis asi märzen on. Niuke keele peale jääb kuidagi mullitama kui see õlu suus on, hästi teravalt niimoodi. Tal on niuke teravavõitu gaas sees agaa see läheb kuidagi kole kiiresti ära. Kork kompenseerib kõik miinused ära, saad panna kinni ja külmkappi ja homme edasi juua näiteks. Kusjuures sa mainisid, et ei saa juua kui kork all on, tegelt ei saa ka juua kui kork üleval on, siis võib kork vastu prilliklaasi kukkuda. Muidu on tõesti lahe. Aga 1417 vot see on selline aastaarv, mida mina ei mäleta pikka aega. Ei tea kas Oktoberfestist seda leiab ka v. Tundub nagu tumeda õlle maitsega aga ma vaatasin vasta valgust, ta on küllaltki hele. Selles mõttes on huvitav. 6,5/10



No comments:

Post a Comment