Monday, December 28, 2009

Õlletest nr.213 BINDING EXPORT



Kuupäev: 28.12.09
Õlu: Binding export
Tootja: Saksamaa
Kangus: 5,4%
kogus: 0,5
Punkte: 6,0


Ahti: Nii Binding. Nagu ma enne ütlesin, et kahju, et me selle väikse Bindinguga koos ei maitsend aga mis seal ikka. Pärast on võibolla hea vaadata neid hindeid, et ikkagi sama õllemark aga erinev kraad aga äkki on mingi hinde sarnasus olemas. Noh, sellest saab aru, et on hele. Aga ta on siuke üpriski tummine hele. See maitse ei ole lopsakas, see ei ole siuke rikkalik maitse vaid see on siuke üksluine siuke. Mitte just väga mõrkjas aga siuke kergelt mõrkjas ja kergelt kibekas natukene. Ma kujutan ette muidugi, et see väike terav ketshup siin vahel ja väike küüslaugu leib mängib ka oma rolli selle maitse juures. Kuna see õlu möödus nii märkamatult, siis järelikult pole tast midagi erilist, pole ka midagi väga jubedat. Mõrkjal ja mõrkjal on ka vahe, ma olen tähele pand, et mõni mõrkjas on hästi hea, mulle väga meeldib aga mõni mõrkjas on siukene, siuke nagu öka mõrkjas või ma ei oska öelda nagu teistsugune mõru. See on pigem siuke teistsugune mõru. Samas ega ta nüüd kehvem ka pole kui see eeelmine õlu oli, ellmised 2 õlut ütleme nii. 5/10

Ivo: Ohsa. Niuke kohe ergas või niuke ärk maitse tuli suhu. Ma tundsin ennast kui suuremat sorti võimas bensiinimootor vaata kui sa valad bensiini sisse lööb nagu niimoodi pa-pa-pah-pah. Kuidagi niuke nagu teravapoolne maitse on. Nagu jooks talvelisanditega bensiini. Minuarust on küll kindlasti teistsugune kui see Binding meil oli, sest ma ei tea kuidas Saksa õlledel on aga Eesti teeb soomlastele küll kangema. Kohe kõvasti kangema teeb. Maitse on selline teravapoolne, mulle meeldib see maitse. Kuna see eelmine Binding oli 0,33-ses, ta oli lõpuni parem aga kuna seda on 0,5 liitrit, siis läks nagu natuke läilamaks. Kindlasti mulle meeldib see rohkem kui need eelmised tumeda õlle moodi õlled, millest üks neist oli heledam kindlasti, teise värvi ma ei vaadand. 7/10




No comments:

Post a Comment