Monday, December 14, 2009

Õlletest nr.208 TAURUS 10



Kuupäev: 14.12.09
Õlu: Taurus 10
Tootja: Eesti, Saku Õlletehas
Kangus: 10,0%
kogus: 0,5
Punkte: 3,25


Ahti: Näed Kai me hakkame nüüd 10 kraadist õlut jooma. Et kui sina jõid siin selle 13 kraadise veini siin pool pudelit ära, oled kummuli juba, see on põhimõtteliselt sama ju. See meenutab midagi. Vaata kui sa oled teinud seda seapraadi ja siis sellel seaprael on mingi siuke rasvane õli või kaste, mis sinna sisse koguneb, see on nagu selle lõhnaga. Muidugi kui sinna sisse on õlut ka juurde pandud, siis tuleb selline lõhn. Kui ma viina kerisepeale viskan siis tulebki 10 kraadine ülesse. Mul on millegipärast tunne, et igakord kui on kange õlu, ma teen ühesamasugust nägu. Ma läksin juba poolenisti härga täis. Saaremaa X-i ma viskasin piool minema, muidugi mul oli räme pohmakas ka aga see nüüd nii hull ei ole. Hakkab ülesse tagasi tulema. Magus on küll, jube magus on. Peab vist köögist akna lahti tegema. Üks kord jälle, kus mul on jõle kahju, et Termo meiega ei testi. Tal oleks kindlasti mõned kiitvad ja mahlased kommentaarid öelda. Sain põhja peale, keel on pehme, ülesse ajab ka. Ega ta ikka õlu ei ole. 2/10

Ivo: Mina arvan, et Termol kodus neelud käivad. Kork on nõrgalt peal aga samas tugevasti vaja tõmmata. Ohsa, uh-uh-huu. Täitsa ***. See on veel jahe kange õlu. 1820. Ma arvan, et siin ei ole vaja mitu korda arvata millepärast selles on seda glükoosisiirupit sees. Et spirdi maitse ära võtaks. Ma pole kuulnud, et ühelegi õllele pandaks glükoosisiirupit sisse. Ainuke pluss vist ongi see, et nokib. Kui teaks, et purju ei tee, siis ei jooks ka. Ma panin 6 suurt lonksu, see oli nüüd küll liiast. See on siuke õlu, millega me jääksime isegi sellises külmuses õues elama kui me seda seal testiks. Seda testiks õues lühikeste varukatega. Oleks ma Termo, siis ma ma võtaks kätte selle ja ütleks 10 punkti, 10 on siin peal ju. Selles mõttes, et on ka palju halvemaid kangeid õllesid. 4,5/10




No comments:

Post a Comment