Monday, December 14, 2009

Õlletest nr.210 DAB



Kuupäev: 14.12.09
Õlu: DAB - Dortmund Actien Brauerei
Tootja: Saksamaa
Kangus: 5,0%
kogus: 0,33
Punkte: 7,25


Ahti: Since 1868, niiet see ei olegi väga uus õlu. vaata templi peal on "Cruda". Oleks nagu Oliver aga tegelt on c-ga. Ma loodan, et see on tänane kõige parem õlu. ma loodan, et ma jätsin parima viimaseks. Kurat see Tauruse lõhn käib üle ikka. Mis maa õlu see on. Tsehhi ei ole. Tavaliselt pisikesed 0,33-sed õlled on kas kergelt mahedad või on nad kergelt vihakad. Ma ei oska seda kirjeldada. Äkki oleks sellejaoks hea sõna "lopsakas maitse". Ma võtsin nagu lonksu ära eksju ja nüüd mulle tundub, et mul suu oleks nagu suur. Suus on väga palju erinevaid maitseelemente. Siukest õlut ma pole Eestis näind veel. See maitse on tegelikult liiga lopsakas. Oleks nagu natuke mahe aga samas see mahe läheb erksaks. Tegelikult on päris hea. Ta on keskpärase ja väga hea vahepealne. Tegelikult ma arvan, et see suur esmane kiitmine ei ole nagu päris õige, et minumeelest ta nüüd nii hea ka ei ole. Tal on tänastest õlledest kõige rohkem seda õllemoodi maitset aga samas midagi mind ikkagi häirib. Võibolla on see roheline pudel, ma ei tea. 7/10

Ivo: Taaskord niuke pesemata pudeli lõhn. Hea lõhn on. Üllatavalt mõrkjas on. Samas see mõrkjas maitse mõne hetkega on kadunud. Võtad selle lonksu ära, ma proovin uuesti, niikui sa oled selle alla neelanud, siis veel mõni hetk on suus ja kohe on läind. Ja see järelmaitse on hästi hea. Hea selline rohelise pudeli maitse. Väike pudel, see on tõesti hea õlu. Nendest rohelise pudeli õlledest jääb ta ikka sinna ülessepoole. Hästi palju on niukseid ebameeldivaid olnud. 7,5/10




No comments:

Post a Comment