Saturday, December 5, 2009

Õlletest nr.205 ALFA BEER



Kuupäev: 05.12.09
Õlu: Alfa Beer
Tootja: Kreeka
Kangus: 5,0%
kogus: 0,33
Punkte: 5,5


Ahti: Niisiis Alfa. Mis see on suoöäü. Ma arvan, et kui ta oleks jääkülm, oleks natuke etem. Aga ei ole midagi halb. Täiesti siuke keskmine. See on tavaline keskklassi õlu, mida tavaline põhiharidusega eestlane mekiks kindlasti heameelega. Ma arvan, et kui ma papsile annan selle ette või originaali, tema vahet ei tee. Kui Bock ei ole, järelikult on si*t. Kapuzineriga ei anna võrrelda. Täiesti keskpärane õlu, midagi erilist ei ole, samas vastu ei hakka. Tavaliselt kui on keskpärane õlu, siis peab keskpärase hinde panema. 5/10

Ivo: Salvrätikuga üle, kaugelt vaatad, et kreekapähkli tolmu on palju peal. Ütleme, et purk on purk. Ma ei pea proovimagi aga purgiõlu on ikka purgiõlu. Ei viitsi niipalju testida ka, muidu teeks kohe 2 edetabelit, ühed on purgiomad, teised pudeliomad. Täna jõin paar purki seda Lapin Kulta't pisikest, ma ütleks, et ta ei ole sugugi halvem. Tunda on maitse järgi, et ta on seisnud. Seda võib öelda iga loogikki, ei pea maitsmagi. Ei midagi erilist aga samas ei ole ka halb. Traditional Greece beer, see on kindel, et see on Kreeka õlu. Alfa, beeta ja celsius. See õlu ei ole halb õlu. See on õlu, mille maitset ei oska kommenteerida, tüüpiline õllemaitse lihtsalt. 6/10




No comments:

Post a Comment