Monday, December 14, 2009

Õlletest nr.207 JÕULUSOKK



Kuupäev: 14.12.09
Õlu: Jõulusokk
Tootja: Eesti, Viru Õlu
Kangus: 6,0%
kogus: 0,5
Punkte: 6,0


Ahti: Korgi sees on mingi kile. Siin küljes on veel, saa siis aru. Ohsa kurat 6 kraadi. Ma olen seda vaadanud aga ma pole seda kraadi vaadanud varem. Üks on vist kangem veel ma arvan. Okei. Lõhn oli siuke, et lõhna järgi küll ei ütle kuute kraadi. Võtad suhu, jood ära, tunned, et oleks mingi maitse ja siis kaob see maitse ära. Tavaliselt tumedal jääb selline mõrkjam või karamellikam maitse aga sellel küll ei jää. Üks asi, mis mulle meeldib, et üks õlle jälle, millel on vanaaegne pudel. Mina ei saa väga hästi aru, no saab aru, et ta on tume õlu aga mitte nii väga. Ma arvan, et see on kõige vähem tumeda õlle maitsega tume õlu mida ma joonud olen. Muidu on täitsa mõnus januõlu. Midagi erilist ei ole aga ei ole ka halb. 5,5/10

Ivo: Sokuke meil siis pikuke käes. Sellest ma ei saa aru, miks jõuluõlled peavad olema mingi 6 volli. Mõned on 7,5. Miks jõuluõlu peab nii kange olema. 5 kraadiga annab ju ka väga vingeid õllesid teha. Näe sarv on krussis. Kunagi me vist rääkisime, et mida kangem õlu, seda suuremad sarved. Lõhn on küll mahe. Aru saada küll, et on tume õlu tegelikult. Tal ei ole sellist vägistatud maitset, lihtsalt mõrukas siuke. paistab läbi ka, siuke punakam, pruunikam. Tegelt siukest õlut täitsa jooks, mekiks niimoodi. Näiteks mul on praegu janu, panin pool pudelit ära, kohe sarve ei hakka aga 6 kraadi, küll ta hakkab. Pääsu pole, ma usun. Täitsa hea minumeelest. Suht mõrukas ja ilma maitseta tume õlu. 6,5/10




No comments:

Post a Comment