Saturday, December 5, 2009

Õlletest nr.206 CARIB LAGER



Kuupäev: 05.12.09
Õlu: Carib Lager
Tootja: Trinidad
Kangus: 5,2%
kogus: 0,33
Punkte: 4,5


Ahti: Peaks mainima, et see on esimene Trinidadi õlu. Näe natuke ajabki üle. Ma arvan, et see on sellepärast, et selle Katrina Renault'i parem tagumine amort on natuke põrutanud. Vat see ei ole nii hea õlu. See on jälle siuke, tõsine plekimaitse on juures. Väga hästi saab maitsest aru. Samas võibolla see on Trinidadi kõige halvem õlu. Ma arvan, et seljuhul ta teeb nii mõnelegi teisele õlletootmis maale silmad ette. Kui see on kõige parem õlu, siis ma arvan, et Trinidad on maailma kõige kehvem õlletootja maailmas. See on tänastest testiõlledest ma arvan, et kõige kehvem. Trinidad ei ole õlletootja riik. Trinidad äkki toodab meile mõne sprinteri järgmisel aastal. 3,5/10

Ivo: Suhtleliselt väheütlev lõhn on. Ohohoo. Tegelikult ei taha valetada aga maitse on üsna jama. Ei saa isegi öelda, et tavaline õllemaitse nagu need tavalised õlled igasugused. Üsna nüri või niru, kuidas öeldakse. Aga samas peab ka sellepeale mõtlema, et Trinidad ei ole kindlasti suurte õlletraditsioonidega maa, ma usun. Seal on palju muid asju, kokaiinid ja kohvid. Ma arvan, et need on head. Ja palju seal neid õllejoojaid üldse on, päev läbi on päike lagipähe. Esmamulje ei ole väga hea. Kui sa võtad suurema lonksu, siis see maht on suurem ja kuidagi magus tundub ka kohati. Kuidagi natuke liiga magus. Purk on selline baila-baila, lõunamere riik. Samas lahe. 5,5/10




No comments:

Post a Comment