Monday, December 28, 2009

Õlletest nr.212 MÖNCHSHOF KELLERBIER


Kuupäev: 28.12.09
Õlu: Mönchshof Kellerbier
Tootja: Saksamaa
Kangus: 5,4%
kogus: 0,5
Punkte: 5,5


Ahti: See on siis siuke asi nagu Kellerbier või äkki ütleme killerbier, kunagi ei tea, äkki tapab, ei ole ilus öelda. Kulmbacher on peal. Auto saab võita, vist, kas tuleb ära saata midagi. ja muidugi paber on jälle sama koha peal väljas. Aga äkki see peabki olema neil seal, ei tea. Meie kui Eesti ebakultuursed õllejoojad võibolla viriseme valede asjade üle. Huvitav kas see on tume või hele. Mitte kuskilt ei sa seda välja lugeda. Aga mis tähendab naturtrübes, kas tegemist on jälle siis mingite looduslike asjadega vä. Tume õlu. Tundub, et see on ka tume. Ja kui aus olla siis see tundub mulle suhteliselt sama maistega kui see Märzen. Ta on võibolla nõksa õhulisem ja võibolla nõksu mõrkjam aga mitte eriti. Suhteliselt sarnane eelmise õllega. Ma arvan, et ma olen üpriski konkreetne ja lühildane seekord, et kuna ta sarnaneb ikka väga palju eelmisele õllele, siis ma ei hakkagi talle üldse teistsugust hinnet panema. 4,5/10

Ivo: Hop, nagu shampus tuli lahti. vaata kas on beer või shampanja. Vaata Mönchshof on kirjas, mingit Mönchshof'i õlut me oleme võtnud. See nibu ei ole nii punane. Eelmisel ma tirisin selle paberi siit ära aga ma vaatan, et see paber täitsa sobib siia, seda ei pea siit üldse ära võtma. Mönchshof Kulmbacher. Vaata kui ilus tegelikult on see silt, niuksed õlletünnid on peal ja kusjuures kõik on nummerdatud. Tahaks kunagi minna ekskursioonile niukse kõvema õlletootja keldrisse. Suhteliselt sama maitse on kui siis võibolla minule tundub, et natukene kibekam, hästi nõksa. Ma ei tea kui õlle kohta ei ole midagi rääkida viimasel ajal, siis alati on rääkida pudeli kohta. Pudelid on tõesti ilusad, need sildid on tohutult ilusad. Et kui rääkida nendest kahest õllest, siis sarnasus on märgatav. Ainuke asi mulle meeldib selle õlle etikett rohkem. 6,5/10


 

No comments:

Post a Comment