Saturday, May 3, 2008

Õlletest nr.107 A. LE COQ DRY ICE



Kuupäev: 03.05.08                                                                                                                                            
Õlu: A. Le Coq Dry Ice
Tootja: Eesti, A. Le Coq
Kangus: 4,6%
kogus: 0,33
Punkte: 6,833


Ahti: Esimene õlu on siis meil siuke, Dry Ice. Niikui lahti tegin, tuli üle. Ta tuli üle kahelt poolt mitte sellepärast, et ta räigelt gaasiline oleks, vaid, et ma sõitsin Tallinnast temaga siia ja siis ma käisin veel igalpool. Silt on kohe kaela juures väljas. Keerates ei tule ära siit maalt, kus saaks kätte. A lõhn on küll mõnus, mis käte peale läks. Suht mõnus. Lõhn on päris hea. Hästi hästi mahe on. Ta on mingi A. Le Coq'i ja Saku Ice'i versioon. Maitse on hea, 4,6 volli. Mul on muidugi see, et mul on kurk juba teist päeva rämedalt haige. Tunnen kohe, et kõikidel õlledel maitse on teine. Pillu on teise maistega, Rock on teise maistega. Ma arvan külmast õllest jäi haigeks. Õnneks praegu on siis soe õlu. Kotkas on peal. Aga see paber kurat, A. Le Coq'i tüüpviga, paber käib igalpool ümber, v.a A. Le Coq Pilsner, sellel ei ole. Minu jaoks on ta tegelikult natuke liiga mahe. Ta on siuke õlu võibolla, et võtaks järgmine päev pohmaka peale või läheks kuskile mingit motokrossi vahtima, limpsid vaikselt. Aga niimoodi, et hakkad õhtul jooma, siis seda küll ei tahaks juua. 7/10

Silver: Nagu vana treial. Noh järjekordne suvine hittõlu ütleks. See on kuiv jah, kallad pükste peale, mittemidagi ei juhtu, isegi jäässe ei lähe. A. Le Coq'ist on rääkida nõnna palju, et hea lahja õlu siukene. Noh, ilmastiku jaoks +30 või niimoodi. 7/10

Ivo: Üle pika aja õlu, mis üle tuli. Aga loe sildi pealt, äkki see ongi effekt, mis tal on. Mul oli eile sellel silt lahti ja veel liim oli all, niuke mõnus. Kas Saku Ice ei ole mitte veel mahedam. Tüüpviga ma ütleks selle kohta, kahest kaks on üle tulnud. Õllelõhn ikkagi, ta ei ole niuke kuradi mahe lurr raisk, osadel on ikka täitsa niuke. Ma kujutan ette, et siin on jälle tahetud saada vahtu nagu Special'il näiteks. Sellepärast ka see ületulek. Esimene õlu ikkagi. Päris hea aga ma ei saa aru, miks ta Dry on. Mis ta on siis teistsugune. Ma saan aru, et vein, et kui on kuiv, siis ongi kuiv vein. Täitsa normaalne ütleks selle kohta. Grilli kõrvale joomiseks ta vist päris pole. Keeratav kork ikkagi ja all on see huinjaa. Ta nüüd halb ei ole jah aga mina ei tea, Ice'i ta küll ei meenuta. Mis üldse Ice on, kas ta on karge kui jää või Ice kui mahe. 6,5/10





No comments:

Post a Comment