Thursday, May 8, 2008

Õlletest nr.111 BALTIKA 7 EXPORT


Kuupäev: 08.05.08                                                                                           
Õlu: Baltika 7 export
Tootja: Venemaa
Kangus: 5,4%
kogus: 0,5
Punkte: 4,75


Ahti: Baltika, kõige seksikam pudel siiamaani. Seitse. Hinne ka ei erine väga palju numbrist. Silt on nagu hästi lihtne, sobib. Baltika Premium on see. Väike on see auk korgil, näpp jääb kinni. Sinepi lõhn on. Hästi mahe on. Ikka vene õlu. Ei oska midagi öelda, vene õlu on ikka vene õlu. Suur sa oled üldse, poolene ikka. Kas sulle ei tundu, et natuke nagu magus oleks vä. Ma arvan, et muidu läks sinna Bock'i kraadidesse aga lahjendati suhkruga ära. See lõpp läks ikka nagu elu pasaks kätte ära ju. Alguses ma oleks 6,5 või midagi siukest pand aga voll on 5,4, eks ma panen siis 4,5 punkti. 4,5/10

Ivo: Oh vaata korki. Naiste õlu võibolla. Tundub kuidagi hästi suur pudel, petab ära. Iseenesest Baltikatest kõige ilusam pudel. Roheline pudel nagu vanasti olid ju kõik õlled pruunides ja rohelistes pudelites. Et kui sa poest õlle ostsid, sa võisid saada lambist ükskõik mis värvi. Õllelõhn. Kork on hea, tavaliselt on Ice'idel siuksed korgid. Uhhuuu, kangem kraam juba. See on ju niuke õige kangus vaata. Kraadipoolest vene õlu on küll aga mulle hakkab vene õlu varsti meeldima, me oleme nii palju tarbind seda. Varsti hakkangi vene õlut poest ostma. Tahtsin öelda, et lõpp läheb kuradi imelikuks kätte ära. Suhteliselt magus järelmaitse tuleb ülesse viimaste lonksudega. Alguses ma oleks rohkem pannud. See vene õlu on petukaup, alguses vaatad, paned esimese lonksu, mõnus, viimase võid ma ei tea, vasikale joota. Kusjuures hea on see, et on eestikeelne kiri peal, EE. Meil kuskil Eestis Maxima laos on see silt peale pandud. Kuradi magus on, õlu ei tohi nii magus olla. See on nagu koduõlu. 5/10


No comments:

Post a Comment