Tuesday, May 13, 2008

Õlletest nr.114 ICE BEER



Kuupäev: 13.05.08                                                                                                  
Õlu: Ice Beer
Tootja: Eesti, Viru Õlu
Kangus: 5,0%
kogus: 1,0
Punkte: 6,5


Ahti: Suur ja ilus Ice Beer. Aga jah, 5 volli, 1 liiter. Suht õllemoodi maitse on. Kunagi ma jõin seda, päris joodav. Siis oli aga siis ma ei testinud. Vot see on juba natuke õllemoodi. Hästi gaasiline nagu, tundub olema. Kurat selle teise õlle maitse on ikka üleval veel. Täitsa mõnus on jah. Ei sakib küll. Ei noh ma arvan, et sakib. Kui neid silte siit Ice Beer'ist ära võtta onju ja seda joogi värvi ka ei näeks, siis võiks öelda nagu gin oleks vaata need triibud. Siin on samasuguste siniste triipudega. Aga ei, mis ma oskan öelda, täitsa siuke tavaline janu õlu, mõnus siuke. Väga siuke. Ma ei ootagi temast, et ta oleks mingi eliit õlu, mingi Rock'i moodi onju. Tavaline õlu, tavaline pudel. 14,90 oli see liitrine pudel. Ei väike, mõnus siuke nagu Silver ütleb, puulõhkumise õlu. Et seda on töö kõrvale hea kasutada ka vaata, paned korgi peale, viskad teisele kasvõi. See on väga hea. 7/10

Ivo: Silt mulle meeldib, väga lihtne ja lööv, niuke Eesti pärane. Keeratav kork jällegi. See A. Le Coq'i Dry Ice oli ka õudsalt gaasiline. Neelad alla nagu gaseeritud vett jooks. Vot see on juba õlle lõhn. Täitsa hea. Lihtne Eesti õlu. Ice moodi on küll. Tuletab kohe seda meelde see Bear Beer Ice, mida me Kukeveres jõime. Väga niuke mahe on. Odav õlu odavatele inimestele noh. Pudel läheb kuidagi häguseks. Ei, täitsa hea õlu on. Midagi halba pole öelda ja veel Viru õlle kohta ka. Viru õlu, siis ma mõtlen kohe nende Frederik'ude ja nende asjade peale. Kurat, täitsa kobe asi. 6/10




No comments:

Post a Comment