Saturday, May 3, 2008

Õlletest nr.108 OBOLON SVELOE



Kuupäev: 03.05.08                                                                                                                   
Õlu: Obolon Svetloje
Tootja: Ukraina
Kangus: 4,8%
kogus: 1,0
Punkte: 6,833


Ahti: Nashe pivo, meie õlu ju. Või on Nashi. 1 litr. ISO 9001 standardile vastav. Vägev. Mäletan, et kunagi see oli hästi solk. See oli igalpool hästi odav ja hästi solk. Viimasel ajal pole proovinud, maitseme. Kurat vene õlle lõhn on. Tegelt ei ole väga vigagi. Mina arvan, et see on üks parimaid vene õllesid, mida ma joond olen, sest mul tavaliselt vene õlled eriti ei ole istunud ja suht madalaid hindeid saanud aga see meenutab rohkem mingit kuradi, ta on mõnus kibekas ja mõrkjas. Kõikidel vene õlledel on see kuradi imelik järelmaik või see mis tuleb suhu, ma ei oska öelda, kas pool nisuõlle maik või mis iganes. Aga sellel pole. Et täitsa asine, isegi plastmass pudeli kohta. Tahtsin öelda, et esiteks mul läks nina kinni ja teiseks ma tahtsin öelda, et naljakas on juua plastmass pudelist nagu otse, et sa ei kalla kuskile välja. Aga kurat pole viga. Et ma olen kuskilt kuulnud, et Obolonil maine on suht kehv aga ma küll ei tea, miks see maine peaks kehv olema. Kuule aga see pole vene õlu ju, Ukraina. Mina arvan, et plastmass pudeli kohta tegelt pole hullu ja Ukraina õlu esimene. 6,5/10

Silver: Kuule päris siuke särtsakas. Tõmbab peo käima, ütleme nii. Siuke noh, mina ei tea, temperamentne. Slaavi veri. Tõsine vene õlu siuke, tõmbab peo käima. 7/10

Ivo: Ma kujutan ette, et kui sa poest ostad, siis esmamulje küll vist hea ei ole. Lõhn on päris hea. Vaata üldse see pudel teeb natuke hapukaks selle lõhna. Ma ei tea, kas plastikpudel või mis selle annab. Minuarust väga hea plastkpudeli kohta. Väga omapärane ja hea õlu. Vene õlled, mida me joond oleme, lähevad järjest paremaks. No üks pauk tuli nüüd, see Baltika 8. See oli küll pauk aga vene õlled on täitsa head viimasel ajal. Solk on ära tarbitud juba ja paremad jäävad järgi. Väga hea. Ukraina jah, see on hea, tuleb pool punkti kindlasti juurde. Aga jah nagu ikka, et inglise keelset kirja ei tehta. Osadel on mündid peal, siin on karikad peal, 2 tükki. Noh, pole viga, täitsa tore teise päeva õlu niimoodi liha kõrvale, küpsetada ja juua. Nojah aga liitrist ma nagu ei jooks selles mõttes, et miks ma pean nii suurt pudelit, see on nagu termo joob kaheliitrist, lõpp läheb ikka kuseks ju. Ma kujutan ette, et viimane pool liitrit on väga pask ju. Aga päris õigus jah, viimased lonksud on juba suht põis, viisakalt öeldes. Et, noh maitse poolest ma ei ütleks, et see 0,33 pudel oli parem. Natuke ta parem oli aga see on ikkagi liiter ja plastmass ja Ukraina. 7/10




No comments:

Post a Comment