Tuesday, May 13, 2008

Õlletest nr.113 ZIPFER CHILLED LEMON



Kuupäev: 13.05.08                                                                                                                     
Õlu: Zipfer chilled lemon
Tootja: Austria
Kangus: 4,9%
kogus: 0,33
Punkte: 3,0


Ahti: Esimene on sidruni Zipsti. Väike võrdlus, kuidas paber tuleb lihtsalt ära. Siin oli paber peal, siin enam pole. Siuke paber on normaalne, paned siit, siin on kohe soon sees, tõmbad ringiratast ära. Näed nooled, Erki on peal, järelikult keerame. Ma ei tea, see on vist esimene sidruniõlu, mida ma joon. Ei oska siit midagi arvatagi. Praegu otsin seda sõna, mida ta meenutab. See sidrunimaitse on küll aga õllemaitset nagu väga ei olegi, et pigem nagu mingi sidrunisiider või ma ei oska öelda. Tead, mis ma praegu loen või, koostisosadeks on 90% õlut ja 10% sidrunilimonaad, no mida fakki. See on nii magus, see on nii sitt õlu, et ma ei taha üldse juua seda. Ajaks nagu Kapuziner'i näost sisse, millele on suhkrut juurde pandud, et ta ei oleks ma ei tea. Ütlen ausalt ära, mina õllejuures hindan seda kui õlu on ikka mõnusalt mõrkjas ja mõru, siis mulle meeldib. Aga see ei ole õlu. 2/10

Ivo: Zipferil on õnneks prioriteedid paigas. Sidruniõlu, ma esimest korda näen. Chilled lemon, 4,9 volli kohe, kes see maa on meil. Zipfer.com. Ma ei leiagi praegu ülesse. Samas ma mõtlesin, et sidrunilõhn on nagu ülekaalus aga tegelikult täitsa hea. Õllelõhn on ikka tunduvalt tugevalt. Ma ei ole maitsend veel. Võibolla ei maitsekski, siis tulevadki paremad punktid. T*ra ta on magus ju. Tead mis tunne mul praegult tuli peale vä nagu ma oleks need tüübid, kes ühele alkohoolikule uriini sisse jootsid. Kuse maitsega, noh ma pole kunagi kust joond aga tõsiselt niuke magus ja lääge. Ma ei ütleks, et ta väga sidrun oleks, ma ütleks ennem, et on magus õlu. Mina ei tea kui ma tahaks, siis ma joon sidrunivett aga miks see õlu peab olema solgitud. Mina ei tea, samas noh ta on magus aga samas ma ei ütleks, et ta sitt oleks. Et kui pakutakse ja kui mul õlut ei ole ega ma ära ei ütleks. Ma jooksin teda kindlasti parema meelega kui seda nisu õlut. Aga ei ostaks, ausõna. Et ei ostaks kasti ja jooks nagu KOFF'i onju. Aga samas omapärane, sidruniõlut ma joon elus vist esimest korda. 4/10




No comments:

Post a Comment