Sunday, May 4, 2008

Õlletest nr.109 KOFF IV


Kuupäev: 04.05.08                                                               
Õlu: KOFF IV
Tootja: Soome
Kangus: 5,2%
kogus: 0,33
Punkte: 8,5


Ahti: Et siis Koff. Kuulus põtrade õlu. vaatame siis, mida need siniverelised joovad. Nohu on küll meeletu aga isegi õllelõhna moodi natukene, natuke nagu on. Jah mul oli õigus, see kuradi keeldehammustatud koht muudab maitset. Tundub nagu õllemoodi olema. Mul kunagi nagu oli Koff'ist suht halb arvamus, et võibolla nad on kvaliteeti muutnud aga selles suhtes, et kui ma noor olin, siis räägiti, et Koff pidi elu pask olema. Aga minumeelest pole tal ju üldsegi midagi nii palju häda ju. Täitsa käperdamistvääriv õlu. Ütleme nii, et mu eelaimdused Koff'ist, ma jõin tõesti vist väga ammu, paranesid nagu väga väga palju. Peaks mainima, et see on tõesti üks paremaid purgiõllesid mida ma joond olen. Ei saagi nagu aru, et purgi oma oleks. 8,5/10

Ivo: See on vist minu õlleajaloo kõige kiirem õlu, kohe tõused, kohe torkad. Mina ütlen kohe ära, Koff on minu purgiõlledest üks lemmikumaid. Seda on sitaks palju joodud. Ja mis kõige tähtsam, külm Koff on väga hea. Soe Koff on nagu kakao. Koff ruulib ma ütlen sellekohta. 5,2, natuke on seda vurtsu juurde pandud, muidu ta on vist mingi Originaali sarnase kraadiga asi. Ilus punane purk ja hea on käes hoida. Purgiõlu nagu purgiõlu noh ikkagi. Ma ei tea, ma siit ei võtaks punkte maha sellepärast, et ta purgis on. Ta on nagu sitaks mõnus. 8,5/10


No comments:

Post a Comment