Thursday, May 8, 2008

Õlletest nr.112 EDELWEISS


Kuupäev: 08.05.08                                                                                                    
Õlu: Edelweiss
Tootja: Austria
Kangus: 5,0%
kogus: 0,33
Punkte: 2,25

Ahti: Räägin kohe ühe asja ära, nooleke on peal. Järelikult see on keeratav. Aa vaata see oli hea, tõmbas sildi siit niimoodi pooleks, et kaela peale ei jäänud. Ma mõtlesin positiivse asja välja vaata. Et midagi positiivset oleks. See meenutab ikka rämedalt Kapuziner'i. No tõsiselt noh. Mine pe*se rsk. Täpselt nagu oleks pahaks läinud jälle midagi. Oleks kuradi lahtiselt seisnud siin 2 kuud ja hallituskord on peal ja lähed nuusutad, siis on ka parem lõhn. Päris nii hull ei ole kui Kapuziner. Vaata see must köharohi, kallad lusika sisse, võtad ära, järelmaitse meenutab seda natukene. See köharohi on tunduvalt parem. Vaata alguses neelad alla, tuleb see läppand maitse, siis läheb moment mööda ja siis hakkab see aniisikas või mis iganes peale tulema. Kui seda aniisikat ei tuleks, siis võibolla ei olekski nii väga hull. See nisu on lastud helikopterite pealt selle taimekaitse vahendiga üle ja siis on pandud. 2/10

Ivo: Ma olen mõelnud, miks nad teevad neid keeratavaid korke, tuleb ju kompenseerida halva õlle maitse ära. Kunagi mäletad, bänd oli Edelweiss. Seal oli üks päris kobe mammi, oleks see maitse ka nii hea kui see tädi. Edelweiss, snow fresh, mis siin kraadid on, viis. See tükk ajab oksele, mis siin sees on. See on midagi kohutavat. Ma olen hakanud seda lõhna vihkama. Perse, mis ma pean seda nüüd jooma vä. Selle köharohu maitsega jah. või siis see näts, Orbit või mis see seda teeb, on ka sellise väga spetsiifilise maitsega. Mis taim see siin peal on, aniis või. Mulle ei meeldi see kuradi nisu õlu. Aga kui on valida selle ja Baltika 8 vahel, siis ma võtaks pigem selle. Esiteks ta on väiksem, saab rutem otsa. See on tegelt suht harjumise küsimus ma arvan, et kunagi harjub ära sellega kui sellist asja kogu aeg juua kui sa pead seda õlut jooma lihtsalt. 2,5/10


No comments:

Post a Comment