Sunday, May 4, 2008

Õlletest nr.110 TINKOFF


Kuupäev: 04.05.08                                                                                                          
Õlu: Tinkoff
Tootja: Venemaa
Kangus: 5,2%
kogus: 0,33
Punkte: 6,25


Ahti: Kuna ma märkasin siin peal noolekesi, siis ma eeldan, et see on keeratav kork. Ongi nii, mis sa ütled. Tegelt ei old keeratav, ma lihtsalt keerasin üle. See siis on vene õlu jah. Ohohh, mailiaadress peal tinkoff.ru. Vähe räige. Siukest asja eriti tihti pole näind, et pudeli sisse on vormindatud. Ultra Premium beer 1998. Vaata kui uus see on. Zolotoje mingi, vot see nüüd pole ilus, pandi märk on pandud siia peale, ma ei näe lugedagi mis ta hakkab noh. Ei ole nii hea lõhn kui Koff'il ja neil oli. Vot see on vene õlle lõhnaga. Tuletab Baltikat meelde kohe. Vene õlle maitse on juures aga seekord ta ei olegi nii väga halb. Ta on siuke omapärane aga tegelikult ta ei ole väga halb, täpselt tal on see vene õlle maitse juures aga see on kuidagi ära leevendatud mingite siukse maheduse või asjaga on ära leevendatud, et ta ei ole nii teravalt häiriv kui need teistel on. Et ei ole väga hull. Kohe mainin ära, non-pasteurized tähendab kuumutamata, see on kuumutamata õlu, järelikult see on ma räägin, tüüpidel paneb tinkoffi jõgi maja tagant mööda, käivad kopsikuga võtmas, kallavad pudelisse, panevad korgi peale ja läheb. Raudselt. Ma ei tea aga mulle tundub, et lõpuks lööb ikka vene õlle maik välja. Aga jah siuke Ice. Väga kihisev on küll suus. 5/10

Ivo: Pudel on nagu sitaks ilus tegelikult. Mjakisnakki topivad igalepoole vahele. Kaela peale on kohe ilusti pandud, säilivusaeg lõpeb juulis ära muide. See on üks väheseid õllesid, millel on pool aastat ja veel 2 päeva vähem kui pool aastat. Aga võibolla see ongi siis, et ta kaotab oma maitse. Lõhn oleks nagu Ice'i lõhn. Tundsid, võtad õlle suhu, õudsalt kihisev on. Siukse maitsega vene õlut ma ei ole veel joondki. Tõesti nagu tahetud Ice'i teha. Vaata see on huvitav kiri, non-pasteurized. Aga täitsa hea, mulle täitsa meeldib. Ta võiks natuke tegelt mõrkjam olla küll, ta on liiga Ice. Huvitav on see, et vahtu peal ei ole, samas gaase on sitaks sees, jood siis tunned nagu jooks Sprite'i. Väga hea, esmamulje oli väga hea. Selle kohta ütleks kohe, et tere hommikust härra Tinkoff, meeldiv tutvuda, te olete väga joodav. Ta on võrdlemisi uus õlu veel, ta jõuab areneda, ta on praegalt juba päris hea. Keeratav kork ja pudel on hea. 7,5/10



No comments:

Post a Comment