Monday, May 26, 2008

Õlletest nr.116 KELT


Kuupäev: 26.05.08                                                                                    
Õlu: Kelt
Tootja: Slovakkia
Kangus: 5,5%
kogus: 0,5
Punkte: 9,0


Ahti: Ma ei ole nüüd tähele pand, kas praegustel õlledel on peal aga vanasti jooksid need numbrid ja kuupäevad siin külgede peal rooma numbrites ja araabia numbrites. Ma pold tükk aega näind ja vaatan, et ometi on numbrid peal jälle. Kusjuures alati on paaritud arvud, olen tähele pand, ühtegi paaris arvu pole. Vaata mis on õlle koduleht www.heineken.sk. Mismõttes nagu. Törts nigu peekonit. Ei oskagi öelda. Mõnus vihakas. Mõrkjas ja vihakas, noh viikingi õlu ikka, viikingi kübarad peal. 1516, päris vana õlu ka. Kelt, ma pole isegi kuulnud ega näind siuksest õllest mittemidagi. Siin on siuke, et alkoholi ei ole vähem kui 5,0% ja siis on mingi alcohol content 5,5 volli. Ma arvan, et sellel õllel pole Eestis väga palju austajaid, sest et mingid originaalid ja premiumid lähevad Eesti rahvale peale, järelikult Eesti rahvale kibe ja mõrkjas õlu ei meeldi. Aga mulle just siuke meeldib. Minu silmis üks õlu peabki selline olema. See on nagu õige õlu. Mul käisid juba vahepeal mõtted läbi, et ma panen 10 aga midagi peab olema veel paremat. 9,5/10

Ivo: Mingi rauchbieri lõhn on küljes nagu oleks suitsuõlu. Lõhn on niuke omapärane. Kusjuures päris huvitava maitsega. Omamoodi õlu, ma pole niukse maitsega õlut veel joond, Slovakkias pole ka käind. See viikingi müts on nagu ilus. Mõtlesin just seda, et ma ei ütleks, et ta mu lemmik oleks aga mulle osad tumedad õlud ei meeldi, sest ta on liiga mõrkjas või siuke aga Kelt oli väga hea. Et see oli tõsiselt hea õlu. Mulle meeldib väga pudel. 8,5/10



No comments:

Post a Comment