Tuesday, April 22, 2008

Õlletest nr.106 FAXE PREMIUM



Kuupäev: 22.04.08                                                                                            
Õlu: Faxe Premium
Tootja: Taani
Kangus: 5,0%
kogus: 1,0
Punkte: 5,75


Ahti: Faxe, viikingite õlu. Pilt on peal, viikingi pilt. Hagar Hirmus. Seda peab kahe käega hoidma vist. Suht nagu mahe lõhn on siuke, ei midagi erilist. Erilist siit välja ei tule midagi, lõhna poolest. Ei ole mugav juua. Selles mõttes on ta õlle moodi, et siuke viha ja odra õlu ikka, mitte nagu see kusi seal. Esimesed lonksud midagi väga head ka ei ole. Siin peaks küljepeal mingi tila olema. Ei tea, ei ütleks, et ta paha ei ole, head ka ei ole. Ma arvan, et selle kuse järelmaik või mis selle maitse ära rikub praegu, et ma ei oska adekvaatset hinnangut anda praegu. Ma arvan, et see Baltika 8 järelmaik on veel suus tõesti, et see segab. Ma ei tea ega see õlu veel hea ei ole aga ta on paremaks läinud. Kui muud õlled teevad põsed punaseks, siis see teeb purju lihtsalt. Ei ole nii hea kui võiks olla, nii hea kui oleks oodanud sellest. Ma miskipärast arvasin koguaeg, et Faxe on sitaks hea õlu, ma ei tea miks. Aga noh, väikse Baltika 8 kõrval on ta lausa suurepärane onju. 5,5/10

Ivo: Liitrine, kas seda on mugav juua ka või. Auk on küll jube väike. Võiks olla kahe liitrine samasuguse auguga onju, jämedam võiks olla. Noh hõissa nagu kaarup ütleb. Miks nad nii ääreni täis panevad selle. Ei ole jälle väga hea õlu tegelikult. Ma arvan, et see maitse läheb paremaks tegelikult. Aga noh miinus, mis on siiamaani jäänd, on see, et sitt on juua. Jube vastik on niuksest suurest purgist niimoodi haugata, ei ole mugav vaata juua saab aga mugav ei ole. Huvitav jah näed 50 senti, tal on ju 2 korda rohkem plekki kui teises purgis. Kui ainult siukseid ostakski ja EMEX'isse viiks, saaks rikkaks. Hmnjah, noh nagu kaarup ütleb sõjaajal käib küll. Aa noh niimoodi nagu ostma ei hakkaks tegelikult. Aga jah noh see on selge, et suur purk, lõpp läheb kusiseks, eriti kui me vaatame snuukrit veel onju. Et noh ega see algus ka tegelt parem ei old kui lõpp ma ütleks selle kohta. 6/10




No comments:

Post a Comment