Wednesday, April 16, 2008

Õlletest nr.103 CARLSBERG ELEPHANT BEER


Kuupäev: 16.04.08                                                                
Õlu: Carlsberg Elephant Beer
Tootja: Taani
Kangus: 7,2%
kogus: 0,33
Punkte: 4,166


Ahti: Vouu, see on väga sitt ju. Pljää. Maitse on nagu, no Kapuziner'ist pole palju puudu. Suht nagu ränk. Saaremaa X'i meenutab. Kui ma selle ära joon, siis ma olen käpuli maas vist. See oli küll väga ränk esimese lonksu järgi. Oot oot, kas ma nägin õieti, et purk on alt roheline, ei ole, peegeldas. Esimene lonks oli väga hull aga läheks nagu justkui paremaks. Ei olegi nii hull kange õlle kohta, ma arvan, et ma joon enne seda kui Bock'i. Kapuziner'ist me üldse ei räägi. Viimane lonks oli küll kangesti piirituse moodi. Võtaks nagu peale midagi. Parem kui Saaremaa X ja Kapuziner kokku nagu. 3/10

Silver: Hõissa. See oleks nagu natuke vanaks läind. Tummine kurat siuke. Mul pole aega siin nautida seda, töö tahab tegemist. Ikka sama kibe. Teise päeva õlu. Kui paremat pole siis, pead parandab ära küll. 5/10

Ivo: Toasoe. Mis temperatuuril teda juuakse, export õlledel vist ei ole peal, ma usun. Ma ei saa aru, miks peab Carlsberg, vabandame väljenduse eest, paska tegema. See on üks halvemaid kangeid õllesid, mida ma üldse joond olen tegelikult. Et ma ei tea, miks ta nii pask on. Aga kui halb on olla ja halba õlut jood, siis läheb paremaks. Kaks miinust annavad plussi. Aga jah ma olen seda mõned purgid joond juba, maitse oli tuttav agab maitse ei ole hea. Elevandiga tuleb mulle Tarzan alati meelde. Seda on nagu siis hea juua kui sa oled mingist õllest ennast juba purju joonud, siis on nagu savi onju. Aga, et sellega alustada, phuuah. Tahaks joodeldada siukse õlle peale. Pole nagu mainimistväärt õlu eriti. Ostsin seda sellepärast, et me pold seda varem testind. 4,5/10



No comments:

Post a Comment