Wednesday, April 16, 2008

Õlletest nr.104 AMSTERDAM MAXIMATOR



Kuupäev: 16.04.08                                                                         
Õlu: Amsterdam Maximator
Tootja: Holland
Kangus: 11,6%
kogus: 0,5
Punkte: 2,166


Ahti: Vaata kiri on siin must ja taust on must nagu mürk. Kusjuures nagu väheke magus oleks. Nagu natuke siidri moodi. Magus lõhn on. Kuule see tundub lahjem kui eelmine, haaaaaa võis siis mitte. Kurat seda peaks vist kuskil lihatoidu alla sööma veini asemel. Siin peal on, et 1275 on since, siiamaani kääris, siis saadigi see voll kätte. Niimoodi siukest volli puhta kääritamisega ei saa ju. Superstrong. Kääritatakse 6 kraadini ära ja siis pannakse veel 6 kraadi jagu spirti hulka ja läheb. Ma arvan, et siin on pool viina ja pool on vett ja kuna vesi on kergem siis tõusis vesi pinnale. 1,5/10

Silver: No täitsa niuke noor vein juba. Pudel viina oleks ka asjaette läind. Kangust asjal on aga tõrv on ikka tõrv. 2/10

Ivo: Õlu ei pidand käärima ju väga kangeks, kas mingi 5 kraadi on piir või. Meski lõhn on. Pool käimisprotsessi on vist alles, käib siis kui kõhtu jood selle. Hea nimi. Nii pika nimega õlut meil pole oldki. Suur lonks on vastik muidugi. Kõige huvitavam on see, et niikui lonksu paned, kohe tunned, et nokib. Tõmbab kuumaks ja enne seda kui kõhtu jõuab, juba nokib. Kui õhtu otsa seda juua, see vist väga kusele küll ei aja, ta on nagu viin. Aga siis kui ma lõpuks kusele läheks, ma kirjutaks lume peale Amsterdam, ilusa käekirjaga. Kui ma selle ära jooks, siis ma oleks küll nagu lendav hollandlane. Mulle meeldib see Maximator, see nimi. 11,6 kraadi on ka suurelt välja toodud, vaata inimesed muidu ei näe, see on ohtlik ka ju. Huvitav kogemus õllemaailmas jälle, see on juba järgmine level. 3/10




No comments:

Post a Comment