Thursday, April 10, 2008

Õlletest nr.102 TIGER



Kuupäev: 10.04.08                                                                                                          
Õlu: Tiger
Tootja: Singapur
Kangus: 5,0%
kogus: 0,33
Punkte: 5,5


Ahti: Nii, meil on tiiger, 1932. Tiigriga tuleb mulle meelde 2 asja: esiteks Mowgli, teiseks see Kellog's Frosties tiiger. Me polegi Singapuri õlut veel joond. Midagi head siin nüüd küll pold. Ta on niuke imelik, alguses võtad, siis tuleb siuke vihakas maitse suhu, 2 sekundit hoiad, läheb see maitse magusaks kuidagi. Ta ei ole magus, selline magus ja mõrkjas. Imelik. Mulle see nagu väga küll ei istu, muidugi Kapuzinerist on ta ikka parem. Mägra peer on ikka parem kui tiigri peer. Ma arvan, et selle puhul mängib väga suurt rolli see, et ta oli soe praegu. Et ta nagu tundub olema siuke õlu, mis peab olema külmal temperatuuril, et soojast peast on ikka väga kusi. Ma arvan, et kui see oleks külm olnud, siis oleks ta nagu tunduvalt nagu parema maitsega old. Põhimõtteliselt ma arvan, et külmana on ta kindlasti parem paari punkti võrra. 4,5/10

Ivo: Palju tal kraade on, 5, 5 münti on ka. Tiigri peer, oled loomaaias käind, oled tundnud. Kuule lõhn ei ole ka väga kiiduväärt. On ka paremaid lõhnasid old, ma olen tundnud. Ma olen seda ühekorra joond aga purgist ja see oli teistsugune. See oli sellepärast, et ta oli kaua lahti old, ma ei mäleta. Aga siin on juba maitse aga see, mis ma purgist jõin, sellel pold maitset. Hops and malted barley, niukest asja ei tasu üldse õlle peale kirjutada, see oleks nagu kõigile teada. Nagu sa ütlesid jah, et kerge siukse magusa alatooniga. Vat mulle meeldib mahe õlu aga see on magus, see ei meeldi eriti. Ma ei tea nagu kaarup ütleb, et singapurlased ei oska vist üldse õlut toota. Ma tahtsin just öelda, et on ka sitemaid õllesid tegelikult. Aga mina ei tea, minu ootused ta ületas sellepärast, et mina vaatasin, et Tiger, ma mõtlesin, et see sama purgipläust. See oli küll sitt. Tiger ja niuke sitt õlu ei lähe kuidagi kokku, tiiger peaks ikka voh olema, terav ja triibuline. Noh lõpp ikka kusine nagu alati. Pole nagu väga hullu, tegelt kui juba mingid õlled all on ja siis peaks nagu seda jooma, siis ma poleks üldse vastu. 6,5/10





No comments:

Post a Comment