Sunday, July 6, 2008

Õlletest nr.140 WHITE DIAMOND



Kuupäev: 06.07.08                                                                                  
Õlu: White Diamond
Tootja: Soome
Kangus: 4,5%
kogus: 0,33
Punkte: 4,333


Ahti: Ma tunnen, et õlu on mingi maitsestatud või midagi, natuke ale lõhna on kohe juures. Lõhna poolest tuleb mulle see sidruni zipsti meelde kohe. Kuigi ta ei tohiks nagu olla. Läbi ei paista, hägune on. Hästi lopsaka maitsega on. Kui õlut maitsestatakse mingi asjaga, siis ta ei ole enam õlu, vaid tal on mingi maitse juures. Kui naisterahvas maitseb õlut ja ütleb, et päris hea on, siis järelikult see ei ole hea. Aga ta ei ole hea õlu, mingi maitsega värk. Mulle ta ei meeldi. 3/10

Silver: Kahtlane. Hägune. See on nagu riigi õlu ja see on nagu sala õlu. Meenutab apelsini mahla. Bussijaamas oli kunagi gaseeritud vee automaat, sealt sai siukest apeslsini mahla ka. See oli 10 aastat tagasi. Kuuekandilised teeklaasid. Soomlased on selle maha viksinud. 6/10

Ivo: Lõhn on nagu oleks mingi sidruni mahl. Wohooh, kuule see on päris julm. Mul tuli suhu see sama Saaremaa koduõlle maitse, mis ma ostsin mis oli veega pooleks. See oli 4,5 vä. Oi, kuule see on ikka päris pask. Või siis on siiski selline huvitav ja omapärane. Õlu võiks ikka õllemaitsega olla. Samas 4,5 pole ju mingi eriline kraad ka, siin sa võid mängida paljude asjadega. Mulle ei meeldi absoluutselt. See maik on juba väga sitt. Noh aga selle kohta ütleme, et on ka sitemaid. 4/10






No comments:

Post a Comment