Friday, August 1, 2008

Õlletest nr.141 SAKU KULD MAHE ERIPRUUL


Kuupäev: 01.08.08                                                                                        
Õlu: Saku Kuld mahe eripruul
Tootja: Eesti, Saku Õlletehas
Kangus: 5,2%
kogus: 0,5
Punkte: 8,833

Ahti: Jah Norde Centrumi ees 71. vänt. Üle pika aja üks vänt, vahepeal oli juba kangesti emase suguelundi tunne, mitte vända tunne enam. Siis t*rastand paber. Aga ei, lõhn on väga hea. Lõhn on sitaks hea. Maitse on ka, et ei ole liiga mõru kuigi mõru mulle meeldib aga see on siuke mahedamat tüüpi aga väga hea maitsega. Et lõpp läks natukese pehmemaks, sesmõttes, et ei old enam nagu nii hea aga ei väga hea on. Kui lõpp oleks säilitanud esialgse maitse, siis ma oleks 9,5 pand aga nüüd panen 9. 9/10

Silver: Kuradi hea. Inimese tunne tuleb peale. Kurat see on täitsa siuke härrasmeeste õlu. Õlu oli hea, võtaks veel. Seda julgeks kohe väliskülalistele pakkuda. 8,5/10

Ivo: Mulle meeldib see pudeli värv õudsalt, tähendab sildi värv meeldib rohkem, nüüd kui näha on pudel valge tegelikult. Tegelikult on sigahea maitsega õlu. Ma ütleks, et ta ongi tiba mõrkjam kui tavaline Kuld. Igastahes Saku õllemeistrile suur aitäh. Õllel on potensiaali ma ütlen, sellel õllel. 9/10


No comments:

Post a Comment