Friday, August 1, 2008

Õlletest nr.142 BALTIKA 3



Kuupäev: 01.08.08                                                                                                   
Õlu: Baltika 3
Tootja: Venemaa
Kangus: 4,8%
kogus: 0,5
Punkte: 6,5


Ahti: Rõhutan Classic, et see peaks siis ideepoolest olema klassikaline Baltika. See ei ole üldse nii hea lõhn kui Kullal oli. Siukest õlut ei tohi nagu kindlasti Kullaga koos juua, siis see saab nagu raudselt kehva hinde sellepärast. Ei ole kõige hullem, täitsa mõnus on tegelikult. Üllatavalt, ta on nagu siuke noh ta pole küll soe aga kergelt leige ja isegi praegu on ta päris mõnusa maitsega. Paber pole üleval väljas ja see on täitsa hea. Ma loodan, et teised Baltikad ei solvu kui ma ütlen, et see on kõige parem Baltika, mida me siiamaani joonud oleme. Muidugi päris Saku Kuld ta ei ole aga ma ei oleks tast nii head oodanud, ma arvasin, et ta ikka tunduvalt mingi hull on. Väga hästi on paber tehtud, et siin pole mingit paska ümber kaelusel. 7,5/10

Silver: Kibedam. Vat ma nüüd ei saagi aru, kas see on hele õlu või on see tume õlu. Hele õlu. Kibeda võitu. Seda võib pakkuda soovimatutele külalistele. Kui sauna nautida, siis seda õlut kaasa ei võtaks. 5/10

Ivo: Baltika 3. Kolm on koolipoisi hinne. Nagu püssitoru aurab. Jaa, see on niuke mõrudam variant. Järelmaitse on päris hea. Alguses tuleb niuke vene õlle see ja siis järelmaitse on natuke niuke parem. Aga vaata Baltika pudelil on ka kraabitud sisse. Aga tõesti on väga hea. Tegelt mulle meeldis see 7 ka, mida viimane kord jõime. Ta oli mahedam, vaata see on natuke mõrudam. Aga ta on väga hea. 7/10




No comments:

Post a Comment