Saturday, August 16, 2008

Õlletest nr.145 A. LE COQ PORTER



Kuupäev: 16.08.08                                                                                                   
Õlu: A. Le Coq Porter
Tootja: Eesti
Kangus: 6,5%
kogus: 0,5
Punkte: 5,25


Ahti: Tere hommikut, väike Saku Porter 6,5% hommikul, mulle meeldib. Üks auto on kraavis näe. Läheks teeks selle auto tagaistmel väikse testi. Istume pagasniku servapeale. Ai mulle meeldivad siuksed hommikud, mida me alustame kange õllega, siis mul tuleb kangesti Kaido tunne meelde. Kusjuures õige, mul ka pea lõhub. Kusjuures ma olen ühekorra ostnud selle Porteri niimoodi, et ta oli pilsneritega kõrvuti, nad on suht sarnased, siin on natuke tumedam. Võtad järjest pilsnereid ja tuleb järsku üks Porter ka sekka. Maitsemeel on vist nüri. Peaasi, et ropsima ei hakka. Woaah. Kusjuures see on midagi nagu piima ja Saaremaa X'i vahepealset. Oi pljätt. Olgem ausad, mulle ei meeldi. Ei hakka siin pikka juttu tegema. Ma arvan, et see on siuke õlu, mida juuakse toidu kõrvale. See on siuke hommikune testimine, et sakk on sees ja ei saa väga aru. Porter on Porter noh. Ma arvan, et kui me suvalisel õhtul hakkaks kaine peaga testima, siis ta ei mekiks nii hästi. Praegu on suht nagu savi. Ei no pea teeb korda vist. No ekstra klassi õlu ta ei ole. Kaine peaga ma arvan, et ma teda arvatavasti ei osta. Pohmaka peale ei saa aru, maitset ei ole. 5/10

Ivo: Tökat. Nagu tõrva jooks. Täidlase maitsega tume. Iseenesest maitse ei ole väga hull. Siin ei ole seost sokolaadi, klaramelli, mitte millegagi. Me peaksime neid kehvemaid õllesid hommikuti testima, siis kui on teine päev. Siin on nagu raske midagi öelda. Tõesti täidlase maitsega, selline ilus keskealine Kihnu proua. 5,5/10






No comments:

Post a Comment