Friday, August 15, 2008

Õlletest nr.144 BALTIKA 4



Kuupäev: 15.08.08                                                                                                             
Õlu: Baltika 4
Tootja: Venemaa
Kangus: 5,6%
kogus: 0,5
Punkte: 4,0


Ahti: Lõhn on küll sitt. Mulle lõhn nagu ei meeldi. Vao. Algus võtad suhu, on nagu enamvähem õllemaitse, siis järsku tuleb mingi siuke värk nagu oleks mingi kõrbend karamell. Woahh, väga rõve. Esialgu on väga rõve. Esimese lonksu puhul see järelmaitse tuli nagu huvitav välja onju, teistsugune. Vahepeal nagu hakkas järelmaitse ära kaduma aga nüüd lõpus tuleb nagu uuesti järelmaitse, see uues järelmaitse on kangesti piss birri maitsega. Tuleb siuke viina hõng juurde. Tundub, et ei ole päris kääritamise baasil. Kuidagi imelik on. Tunned praegu, et võtad lonksu peale ja viimasele lonksule tahaks juba pealejooki. Mulle nagu selles mõttes ei meeldi need õlled, mis oma maitset nii palju muudavad nagu. 3,5/10

Ivo: Hahaa. Õudsalt huvitav järelmaik on. Ma jõin, ma tundsin seda maitset aga ma ootasin teist maitset, hoopis teist järelmaiku tegelikult. Ma arvan, et ma ei eksi kui ma ütlen, et alates sellest kui sa hakkad esimest lonksu võtma, selleni kui sa selle lonksu alla neelad ja läheb veel 2 sekundit, siis jõuab tunda üks kolm või neli järelmaitset. Kolm erinevat mingit õllemaitset. Tegelt ta on väga huvitav tume õlu ma ütleks, ta ei ole väga vastik. Ma ei jooks teda saunas küll kindlasti mitte aga ta on täitsa hea. Tegelikult niuksel normaalsel õllel ei saa lõpus piirituse maitset tulla onju, see peaks olema kuidagi ära seotud niimoodi, et see lõhn on sama mis algus noh. Pudel on küll niuke nagu sünge, niuke tumeda moodi. Vaata inglise keeles on "Dark Lager" peal ja muu asi on ikka vene keeles onju. Jah muidugi. Kui aus olla, siis see on esimene test kui ma õlle joomise ajal pean putukaid eemale tõrjuma. See tõesti lõpp läheb ära. Huhh. Kurki. Ei ole kõige parem Baltika, eelviimane. See nisu oma ei kannata ka kriitikat. 4,5/10




No comments:

Post a Comment