Wednesday, July 2, 2008

Õlletest nr.132 SIERRA NEVADA PALE ALE


Kuupäev: 02.07.08                                                                                                
Õlu: Sierra Nevada Pale Ale
Tootja: USA
Kangus: 5,6%
kogus: 0,355
Punkte: 7,25


Ahti: A mis see kogus siin oli. 0,3 või. A siin on kuidagi rohkem klaasi sees kui teisel oli. Aga vaht on meil võimas. Ma ei saa praegu juua, ainult vahtu saan kätte. Oi vaht oli küll mõrkjas, oi. Päris mõru kohe. Lõhn on jah siuke magus lõhn on. Muidu see ei ole jah mõrkjas, vaid ta on kibe. Mulle see esimene lonks küll väga ei istu. Minumeelest see meenutab mingil määral Abbey'st, mulle vähemalt. Ma oskan seda lisada, et mida rohkem ma seda joon, seda rohkem meeldima hakkab. Alguses esmamulje oli suht kehvakene. Aga nüüd lõpp hakkab päris meeldima. Täitsa pole häda midagi. Ale kohta ei ole paha, ma arvan. 7/10

Ivo: Väga huvitav lõhn on. Kuradi huvitav lõhn on nagu mingi kommi lõhn. Tõsiselt nagu mõrkjas ja magus koos, ma ei oska seletada. Jaa jaa, on küll ale. Hoopis teistsugune. Kas ale oli see, õlu, mis veel käib või. Või oli ta see toores õlu. Päris hea mõrkjas ja ta ei ole väga mõru, ta on täitsa mõnus. Nad võiks teha asja huvitavamaks ja iga õlle, mis nad müüvad, panevad ikka oma topsi. Vaata kui huvitav oleks. Päris hea on. Niuke kergelt kibekas ja ei ole nagu väga mõrkjas, just nagu kibekas. Väga magus lõhn on. Siiamaani oleme joonud neid premium tüüpe mahedaid Ameerika õllesid, need on nagu mahedad aga see on hoopis teisest puust. Ta on pigem huvitav kui hea. Ma ei ole üldse nagu eriline ale sõber aga see on huvitav, just sellepärast. Igastahes nendest ale'dest, mis me siiamaani joond oleme, on kindlasti kõige parem. Ta ei ole absoluutselt nagu ale moodi, ta on täitsa mõnus juua. Vaata ale vist on õudsalt kihisev ka, ta on siuke kihisev õlu. Täitsa meeldib. 7,5/10



No comments:

Post a Comment