Thursday, July 3, 2008

Õlletest nr.134 PALM



Kuupäev: 03.07.08                                                                               
Õlu: Palm
Tootja: Belgia
Kangus: 5,0%
kogus: 0,33
Punkte: 5,5


Ahti: Mis see voll oli 5 või. Seda lõhna on siit topsist raske kätte saada kui õlu pole ülesse välja. Ikka on ale lõhn. Värv on ka. Äkki ongi ale jälle. T*ra ongi ale jälle. Me ei pidand ale'i võtma. Suutsime ale valida jälle. Eile sai ale kohta nii palju pahasid asju öeldud. Mulle meeldib see rohkem kui eilne. Eilsel oli maitse liiga tugev. Siin on midagigi õlle moodi. Ma ütlen ikka veel, et mulle ale ei istu, et ale ei ole minu jaoks. Kui Heili oleks ilus tüdruk, siis võtaks küll. Viimane lonks tegi külmavärinad peale. 5/10

Ivo: No nii Belgia Palm siis. Tõesti ei tunne lõhna. Ma nuuskan vahepeal, ma ei tunne mitte mmigi. Kuule suht niuke, väga ei tunne aga muliseb. See ale on suht ühesugune kõik. Ma ei tea, ma ei oska mingit seisukohta võtta. Ei ole nagu väga hea. Unustasin kodus vaadata seda ale süsteemi, et millest tehakse ja kuidas tehakse ja mis tegemata jäetakse aga ma unustasin ära. Tiba parem kui eilne. Ta ei ole mitte pask, vaid harjumatu. Ma ei tunne eriti tegelikult maitset ka kui aus olla. 6/10




No comments:

Post a Comment