Tuesday, July 1, 2008

Õlletest nr.129 GOLDEN PHEASANT


Kuupäev: 01.07.08                                                                                           
Õlu: Golden Pheasant
Tootja: Austraalia
Kangus: 5,0%
kogus: 0,5
Punkte: 6,0


Ahti: Nii Kuldne Faasan. Ma vaatan siin juba siltide järgi, et see õlu on päris palju vatti reisi ajal saand. No t*ra seda paberit siin üles välja vaja on. Käsi nüüd kleepub siin. Ma ei tea. Roheline pudel üle pika aja. Carlsberg'i lõhn on. Opaa. See on siuke, võtad alguses suhu, siis ongi nagu Carlsberg'i maitse aga samas see läheb hästi kiirelt ära ja siis tuleb siuke väga omapärane järelmaitse. Väga omapärane. Austraalia õlu, no muidugi, seal ongi faasanid. Järelmaik on imelik. Järelmaik muutub hästi kiiresti ära. Ma arvan, et nad pole seda omale eesmärgiks võtnud, et Carlsberg'i moodi teha aga ma arvan, et ta mingil määral meenutab aga ta on väga sitt versioon Carlsberg'ist. Ta ei ole hea maitsega, st. ta pole sita maitsega aga ta on nagu täiesti mittemidagi ütlev, no nagu nii tavaline. Ei ole mingit erilist omapära. Nagu ma alguses ütlesin, et järelmaik on omapärane aga see on ka ainus asi, mis õlle puhul midagi ütleb, ülejäänd kõik on täiesti mõttetu. Nagu jooks vett. Selle õlle kohta ei oskagi nagu midagi väga öelda. Ta on nagu nii tavaline. Ma ise kodus villiks seda ja teeks samasugust. Mittemidagi erilist juures ei ole. Kuna ta on nii mitteeriline ja kuna mu lemmikpoos on 69, siis ma annan talle viie. 5/10

Ivo: Carlsberg'i lõhna tuli välja avamisel. Aga paber raisk. Premium õlu, 5,0. Ei ole päris Carlsberg. Mõrudam on. Ma ei tea, mitmes kord ma seda mainima pean aga siin on jälle rohelise pudeli tüüpiline maitse. Peaks mainima, et esimene kord me testime see aeg kui me sõidame. Alati me seisame paigal kui me testime. Jah, ma ei saa aru, miks see nimi on selline, mingi linnu pilt on peal. See on sama kui Saku teeks näiteks kana õlle, broileri kuldne. Pigem menutab neid Tsehhi rohelise pudeliga õllesid vaata. Need on kõik siukse maitsega. Carlsberg on ikka omaette teema tegelikult. Ma usun, et Carlsberg'i saladust ei laksa keegi lahti. Algus ei old nii hea kui lõpp, lõpp läheb harilikult kusiseks aga see oli päris hea lõpuni välja. 7/10


No comments:

Post a Comment