Monday, June 30, 2008

Õlletest nr.128 WIRU KADAKAÕLU



Kuupäev: 30.06.08                                                                                                                   
Õlu: Wiru Kadakaõlu
Tootja: Eesti, Viru Õlu
Kangus: 5,0%
kogus: 0,5
Punkte: 5,0


Ahti: Wiru kadakas. Sellega mul tuli kohe meelde vaata oli siuke õlu kunagi nagu Saaremaa Tuulik. See rohelises purgis oli ka kadakaõlu, seda pole vist enam näha ju. Ma pole seda poodides üldse näind enam. Seda tahaks ka testida tegelt aga seda vist ei ole jah enam. Meistrid pruulivad, asjatundjad joovad, see mulle meeldib, et me oleme asjatundjad koguaeg selle mehe arvates. Kadaka õllega ma mäletan seda ka, et kerise peale visates seda kadakaõlu annab alati hästi mõnusa lõhna. Ja on ka kadakalõhn juures täiesti, tugev kadakalõhn on. Kadaka mari, kadaka oksad ja see kadaka mari, kadakavaik just, vot selle lõhn on. Siia pandigi vaiku sisse. Kurat lõhna järgi oleks oodanud nagu natuke midagi siukest teravamat või erksamat. Aga samas kui siin väga tahta, võib siit väikse kadaka maitse välja lugeda küll. Kadaka marja maitse. Nagu ma juba ütlesin, siis Saaremaa Tuulik'u kadakaõlu on palju parem kui see. Siin on üritatud mingit kadaka maitset tuua aga see ei ole nagu minumeelest eriti hästi õnnestunud. Eilne Wiru Premium oli ikka parem kui see. 4/10

Ivo: Viru pudelid on umbes 4 korda mustemad kui Saku ja Pulsi omad kokku. Mul on väga must pudel. Ooooh, kas see on kadakalõhn. Hahaa, ma esimest korda joon kadakaõlut. Kadakast on ta küll jah aga miks tehakse kadakast õlut. On ta hea. Kõrvalmaitse on kuidagi. Tõrvapapist võiks ka teha ju viina ja pruulida õlut. Ma ei oska kommenteerida, väga uus minu jaoks. Ma tahtsin seda öelda, et minuarust selle kadaka maitseline õlu on hoopis teine kui see sidruniga solkimine, Zipferid ja asjad. See on ikka täitsa pask. Algul mulle üldse ei meeldind aga nüüd ma võtsin paar lonksu ja niuke mõnus maitse jääb suhu. Kadakane, see ei ole paha maitse. Aga kas ta just õllesse sobib ma kahtlen. Maitsena ta on hea. Nagu ma ütlesin, kõige hullem ei ole. A noh õlu peaks ikka õlleks jääma, et solkida igasugu asjadega ei ole nagu mõtet. Huvitav kooslus on leitud, kadakas teeb päris hea maitse. 6/10





No comments:

Post a Comment